skulle ønske det snart ble meg Skrevet 10. august 2006 #1 Del Skrevet 10. august 2006 Hei, Kan man få noe som helst tilbake av trygdekontoret dersom man velger å gjøre IVF hos privatklinikk? Går offentlig nå, men vurderer å ta neste runde på privat. Hva er forskjellen mener dere? Skal private være bedre? Det er i alle fall veldig mye dyrere!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5876287-dekker-trygdekontoret-utgifter-etter-kr-15-000-p%C3%A5-medisiner-n%C3%A5r-vi-g%C3%A5r-til-privat-klinikk-i-norgeutlandet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lille fiol Skrevet 10. august 2006 #2 Del Skrevet 10. august 2006 Vi dro til Danmark, Århus til Ciconia klinikken og er strålende fornøyde med dem. Jeg er nå på 7 rd og jeg vet at om vi ikke lykkes der så har vi hvertfall gjort maksimalt for å oppnå en graviditet. Det kan ikke sammenlingnes med det offentlige. De firdelte fine embryonene de/vi klarte å få til hadde topp kvalitet noe vi aldri har klart før, da har de kun delt seg i to og med dårlig kvalitet. De har en enorm profesjonalitet og du kommer inn på dagen. Det var rart du spurte om refusjon da jeg ringte trygdekontoret i dag akkurat på samme tidspunkt som du skrev dette innlegget !! Du får kun igjen beløp på medisiner over 15000.- kr som er kjøpt i Norge ikke noe annet. Du har tre forsøk på "hvert barn". Ingen alders grense. Det er det samme om du gjør det i utlandet og privat eller Norge. Refusjon til reise er kun til nærmeste sykehus for deg. lykke til klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5876287-dekker-trygdekontoret-utgifter-etter-kr-15-000-p%C3%A5-medisiner-n%C3%A5r-vi-g%C3%A5r-til-privat-klinikk-i-norgeutlandet/#findComment-5878434 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå