Gå til innhold

Shopping i går!! : )

Anbefalte innlegg

I takt med at magen (og alt annet i grunnen...) vokser, så krymper antall brukbare plagg i klesskapet. Har allerede lagt bort buksene, en del skjørt og topper, men nå er det altså enda flere topper og gensere som ryker ned i kjelleren!

Så, i går, i frustrasjon, dro jeg på oslo city. Skuffende lite og stygge gravidklær i de fleste butikkene der!

Fant likevel noen "vanlige" topper i en størrelse større en vanlig som passet og er lange nok over magen.

Så resultatet ble 4 topper med korte ermer, 1 singletaktig sak og 1 omslagstunika for til sammen 525 kroner!

Hadde sikkert blitt nesten 1000 hvis det ikke hadde vært salg, så godt fornøyd med det!! : )

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5876043-shopping-i-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Greit å finne noe billig, jeg hater å bruke penger på klær til meg selv nå om dagen og vil ha det billigst mulig... Skal jo ikke bruke de mer så bare tull for meg å være noe mote freak akkurat nå. Man finner jo klær som er greie nok...

MEN jeg elsker å bruke pengene mine på en annen person om dagen.. (Vet ikke helt hva hun heter eller hvordan hun ser ut, men hun ligger i magen min da....)

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...