Sax71 - mamma til tre:o) Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 Noen som har erfaringer med denne vogna? Jeg har ei jente på ett år og har veldig lyst på en sportsvogn/trille med 3 hjul og som er god å kjøre. Synes denne er stilig, og liker godt 360-graders hjulet. Litt betenkt over at det ikke er bøyle på den - hvordan fungerer det med voks-i-pose på vinteren da f.eks? Håper noen vil komme med sine erfaringer!!
<3 + <3 + <3 Skrevet 10. august 2006 #2 Skrevet 10. august 2006 HEi! Vi har hatt denne, men kun for en liten periode... Om du har hull til seler i voksiposen vil det nok gå greit, eller at du har en dunpose med hull i, ellers tror jeg lett voksiposen vil "skli" ned og ikke holde seg helt på plass..... Men ja; vi savnet faktisk bøylen nå i sommer når vi hadde vogna - hun liker veldig godt å holde i den for å komme seg opp å se osv.. MEN, den er veldig kort sittedel i vogna..jeg målte opp rygg- og fotlengde, men har desverre ikke målene i hodet....men snuppa vår var altså 1 år og 6 mnd, og ca 86cm på daværende tidspunkt, og vogna var aaaalt for kort!! Føttene hang utom fotbrettet, og når hun lå utstrakt så vi hodet hennes på baksiden av kalesjen - bulet ut liksom Så prøv den først iallefall, så man er sikker!! Ellers er vogna veldig god å trille, det roterende forhjulet er jo et must;) Ett lite minus til er liten handlekurv under..... + er håndbrems! Ett alt. til speedy er jo OTH UJ, den synes jeg har ALT speedy ikke har (borts fra håndbrems, men det andre veier opp SÅ mye mer!). Den bør du også vurdere Lykke til!!
Sax71 - mamma til tre:o) Skrevet 10. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2006 Takk for svar! Har kikka rundt på nettet etter OTH UJ. Ganske kuule de også, men den har jo heller ikke bøyle og er ganske dyre ifht speedy'n. Må nok iveien og prøvekjøre i en butikk nå!)
<3 + <3 + <3 Skrevet 10. august 2006 #4 Skrevet 10. august 2006 Joda, OTH har bøyle ;o) Kalles "bumperbar", og er tilleggsutstyr! Koster vel rundt 249,- el 349,-....... Du vil HELT SIKKERT bli FORNØYD om du prøver en slik!! Vi skal også ha tvillingvogna til OTH når nestemann-/dame kommer i nov/des (da vil storesøster være 22-23 mnd). Lykke til med prøvingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå