Isdronningen Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 Tenk om det viser seg at flere av oss nesten er naboer? Hehe..Rart å tenke på. Vi bor i Nes i Akershus. Dere da?
Bruble Skrevet 10. august 2006 #2 Skrevet 10. august 2006 Bor enn så lenge i setesdalen på Sørlandet. men blir nok å flytte til Ullensaker i Akershus om ikke så lenge.
Isdronningen Skrevet 10. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2006 hehe..."nesten" naboer da...
Engellen Skrevet 11. august 2006 #12 Skrevet 11. august 2006 Lager et samleinnlegg jeg nå da, så kan vi bare føre på her etterhvert. Så det blir enklere å holde oversikt. Deler inn i fylker jeg.... Akershus: Rioja - Nes Bruble - Ullensaker (snart) Buskerud: Luka♡¯`°•.¸4barn Hordaland: Tr@mpe - Bergen (like utenfor) MrsNina - Bergen Rogaland: Kian - Sandnes Beri - Haugesund Alvis - Stavanger Vestfold: Tonebf Østfold: Mamma'n til keiser Marcus - Spydeberg Engellen - Rakkestad
Bruble Skrevet 12. august 2006 #13 Skrevet 12. august 2006 Var visst litt kjapp i avtrekkeren jeg:p blir nok i Aust-Agder ei lita stund til...
Engellen Skrevet 12. august 2006 #14 Skrevet 12. august 2006 Akershus: Rioja - Nes Aust-Agder: Bruble Buskerud: Luka♡¯`°•.¸4barn Hordaland: Tr@mpe - Bergen (like utenfor) MrsNina - Bergen Rogaland: Kian - Sandnes Beri - Haugesund Alvis - Stavanger Vestfold: Tonebf Østfold: Mamma'n til keiser Marcus - Spydeberg Engellen - Rakkestad
tøffetøtta Skrevet 13. august 2006 #15 Skrevet 13. august 2006 Akershus: Rioja - Nes Aust-Agder: Bruble Buskerud: Luka♡¯`°•.¸4barn Finnmark: tøffetøtta Hordaland: Tr@mpe - Bergen (like utenfor) MrsNina - Bergen Rogaland: Kian - Sandnes Beri - Haugesund Alvis - Stavanger Vestfold: Tonebf Østfold: Mamma'n til keiser Marcus - Spydeberg Engellen - Rakkestad
Isdronningen Skrevet 14. august 2006 Forfatter #16 Skrevet 14. august 2006 Dette var da bare kjempeflott!! Klemmer fra
kjøttkake er best Skrevet 15. august 2006 #18 Skrevet 15. august 2006 Jeg vil også være med, vi bor i Stavanger!
beri Skrevet 5. september 2006 #19 Skrevet 5. september 2006 Akershus: Rioja - Nes Aust-Agder: Bruble Buskerud: Luka♡¯`°•.¸4barn Finnmark: tøffetøt ta Hordaland: Tr@mpe - Bergen (like utenfor) MrsNina - Bergen Rogaland: Kian - Sandnes Beri - Haugesund Alvis - Stavanger kjøttkake er best -i Stavanger! Vestfold: Tonebf Østfold: Mamma'n til keiser Marcus - Spydeberg Engellen - Rakkestad
Bomsedeisi Skrevet 7. september 2006 #20 Skrevet 7. september 2006 Akershus: Rioja - Nes Aust-Agder: Bruble Buskerud: Luka♡¯`°•.¸4barn Finnmark: tøffetøt ta Hordaland: Tr@mpe - Bergen (like utenfor) MrsNina - Bergen Rogaland: Kian - Sandnes Beri - Haugesund Alvis - Stavanger kjøttkake er best -i Stavanger! Vestfold: Tonebf Østfold: Mamma'n til keiser Marcus - Spydeberg Engellen - Rakkestad Troms Suzanne - Tromsø
beri Skrevet 9. september 2006 #22 Skrevet 9. september 2006 Akershus: Rioja - Nes Aust-Agder: Bruble Buskerud: Luka♡¯`°•.¸4barn Finnmark: tøffetøt ta Hordaland: Tr@mpe - Bergen (like utenfor) MrsNina - Bergen Ole_sin_mamma- Sotra Rogaland: Kian - Sandnes Beri - Haugesund Alvis - Stavanger kjøttkake er best -i Stavanger! Vestfold: Tonebf Østfold: Mamma'n til keiser Marcus - Spydeberg Engellen - Rakkestad Troms Suzanne - Tromsø
Luka har 4barn♡ Skrevet 9. oktober 2006 #24 Skrevet 9. oktober 2006 Og jeg er jo egentlig fra Harstad, det er ikke langt fra Senja det :-)
-Petrine- Skrevet 10. oktober 2006 #25 Skrevet 10. oktober 2006 Vi bor i Tromsø, men jeg kommer egentlig fra Harstad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå