optimist.. Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 Hei alle sammen:)) I går formiddag fikk jeg positiv EL test,men hadde ikke mulighet for sex da...og når vi skulle legge oss til natta tok jeg en test til og den var negativ!!!! Hva skjer?? Når er egentlig EL da??Har jeg gått glipp av EL? Har alltid positive tester et par tre dager... Hadde sex natt til mandag og i natt,tror dere jeg har truffet EL?? Håper dere kan svare meg:))
martine68 Skrevet 10. august 2006 #2 Skrevet 10. august 2006 hei optimist. El-testen blir positiv ca 24-36 timer før el. Ikke tenk på at du får neg. test på kvelden. LH-stigningen intreffer som oftest bare et kort tidsrom. Så da kan dere godt kjøre på litt til for å være på den sikre side. klem fra
Gjest Skrevet 10. august 2006 #3 Skrevet 10. august 2006 Heisann optimist =) Så flott at du fikk positiv el-test da! Hadde du positiv el-test forgårs kveld da? Ellers er det jo som martine68 skriver, at den kan være positiv i bare en kort periode. Derfor er det lurt å teste ett par ganger dgl i den mest aktuelle fasen. Jeg hadde også villet stått på i kveld og kanskje i morgen, da egget som sagt slippes ett til to døgn etter positiv test. Dessuten lever jo egget også i 24-48 timer etter eggløsningen. Ønsker deg masse lykke til nå da!!! Håper spiren sitter!!! Har du forresten begynt på igjen med Pergo?? Går mannen din på det fortsatt? Klem
optimist.. Skrevet 10. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2006 Hei på deg ia69:)) Jeg fikk bare positiv test i går klokka 12 på dagen og på kvelden en negativ test..Tenkte jeg skulle prøve å ta en test til nå og se om den fortsatt er negativ. Har testet hver dag,så det var første positive i går... Vi hadde jo sex natt til mandag og natt til i dag og skal også ha i natt og i morgen natt tenkte jeg:)Så da skulle det vel treffe sånn cirka EL da?! Mandag skal jeg fortsette på fotsone og akupunktur og hvis jeg ikke blir gravid denne pp,så er det 3 dobble Pergokuren jeg begynner på da. Etter at mannen min fikk antibiotika og Pergo av Dr.Purvis så var den siste sædprøven helt normal,så han går ikke på Pergo nå. Hvordan går det med deg da??Hvor er du i syklusen nå?Er ikke helt oppdatert.. Klem
optimist.. Skrevet 10. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2006 Hei martine68:) Takk for svaret ditt:) Satser på sex i i hvert fall et par tre dager til jeg,for å være på den sikre siden:))) VIL BLI GRAVID NÅÅ))) Klem
Gjest Skrevet 11. august 2006 #6 Skrevet 11. august 2006 Så bra da optimist, at sædcellene til mannen din er innenfor normalen!!! =) Det øker jo sjansene deres betraktelig! Dere får kose dere masse, så håper jeg at det denne gangen bærer frukter! Sikkert ikke dumt å prøve alternative behandlingsformer. Det vil kanskje jeg også vurdere etter hvert. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå