Gå til innhold

Første røyk etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Når tok dere den første røyken etter barnet ble født? Er fire dager over nå og har ikke røkt sia jeg ble gravid og da var det bare festrøyking på meg, så det er ikke snakk om å begynne helt igjen.. MEN har veeldig lyst¨på røyk nå!! Men man røyker vel kanskje ikke på sykehuset liksom..

Fortsetter under...

Hei!

Jeg røykte under svangerskapet, og hadde dårlig samvittighet for det. Men når jeg hadde født, så følte jeg at det var "feil" å røyke på sykehuset. Vi kom hjem, og jeg ville ikke der heller. Så nå har jeg vært røykfri i 6 mnd. For meg så ble det bare sånn, og jeg synes det er kjempedeilig og ikke røyke. Har litt sug innimellom, men det går veldig greit det også. Kanskje dette er sjansen til å slutte?

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

• 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

• 3 uker senere...

jeg var egentlig bestemt på ikke å begynne igjen om jeg klarte å holde meg uten,men første røyken var å fest, ca litt over 6 mnd. og på ett par andre fester etter det. nå røyker jeg max 1 røyk om dagen, og oftest ikke det engang. og den altid på kvelden da snuppa sover søtt:)

Jeg har prøvd å røyke etter graviditet og fødsel - hadde så utrolig lyst på. 2 mnd etter fødsel prøvde jeg, men jeg tror kroppen min har blitt "allergisk" mot røyk eller no`, for jeg blir skikkelig dårlig bare av noen få trekk. Så da vet jeg det... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...