Gjest Skrevet 12. august 2006 #26 Skrevet 12. august 2006 Mye guffe og galle her jah... Du har all rett på din side, klag og syt og heng over dem til du får det du skal ha... Men jeg lurer på, skal du har FORLOVELSESringene resten av livet (altså på hånda?) Er det bare her jeg kommer fra hvor forlovelsesringen enten byttes ut med giftering eller beholdes på fingeren sammen med gifteringen. Altså at det ikke er den samme??? For forlovelsesringen min ligger trygt forvart i smykkeskrinet og gifteringen sitter på fingeren...
Anonym bruker Skrevet 13. august 2006 #27 Skrevet 13. august 2006 tillab *høygravid m embla*: Ja vi skal gå med forlovelsesringene på hånda for resten av livet. Vi skal bruke de som gifteringer når den dagen kommer pga det blir altfor dyrt å kjøpe nye ringer som skal brukes som gifteringer. Vi betalte 4220kr for disse vi har nå... Kjipt at det skal være så dyrt altså! Ja i går var jeg og samboer å henta ringene da... Gikk ikke så bra :-( Var hun samme dumme dama som sto i kassa da vi kom. Jeg sa vi skulle hente forlovelsesringene vår som de hadde gravert feil sist. Hun gikk å henta de. Nå hadde de klart å gravere riktig! Jeg var skikkelig forbanna pga all tid vi hadde brukt på dems feil. Så jeg sa at jeg forventet å få et prisavslag for tort og svie... Da gikk hun inn på bakrommet for å snakke med han mannen. Da hun kom ut sa hun, "vi kan ikke gi dere noe prisavslag pga de hadde rettet opp feilen og nå var alt som det skulle"! Åh, ble så forbanna. Da sa jeg (med litt høy stemme slik at alle de andre kundene hørte det også) "Jeg synes dere har forferdelig dårlig service og at dere har gjort en kjempe tabbe! Jeg kommer ALDRI til å gå hit igjen, for dette er noe av det værste jeg har opplevd,. at det går ann"! Jeg snudde å gikk. Da sa hun bare etter meg når jeg var halvveis ute av døra "vi kan ikke gjøre annet enn å si bekalger". Det er FØRSTE gang de sa beklager til meg!!!!! Fy søren, har aldri opplevd dårligere service!!! Jeg angrere såååå på at jeg ikke sa da jeg gikk "dere kan jo ta en titt på kjøpsloven, så ser dere at dere i allefall har brutt den!!" Men det er typisk å komme på sånn i ettertid... Jeg fikk aldri skrevet ut den siden fra kjøpsloven pga vi har ikke skriver hjemme. Var hos ei venninne på fredag å skulle skrive ut, men glemte det helt! typisk! Men men...
brooklyn Skrevet 13. august 2006 #28 Skrevet 13. august 2006 Nå er det dessverre ( i noen tilfeller) sånn at selger har rett til å prøve å rette opp feilen før kunden får tilbud om prisavslag. Utrolig kjedelig, men sånn er det. Det var omtrent det første vi lærte som nyansatt i butikk. I deres tilfelle, med mye reising frem og tilbake hadde jeg nok synes dere burde få et plaster på såret i en eller annen form, om det var prisavslag eller noe annet. ..og ikke for å være kjip, men de kundene som roper og gauler høyest av sinne og forbannelse, er ikke akkurat dem man strømmer til for å klø på ryggen. Synd å si det, men sånn er det bare. Men godt det står rett i ringene nå ihvertfall!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #29 Skrevet 14. august 2006 Litt dyre, jeg vet. Men til mitt "forsvar": vi skal ikke ha noe bryllup,bare reise til Las Vegas i all stillhet og gifte oss uten at noen vet... Da er det lov å kjøpe dyre designer-ringer med diamant:-) Har jo ingen svindyr brudekjole eller noe..
anaina Skrevet 14. august 2006 #30 Skrevet 14. august 2006 Jeg sikter altså da til innlegger som mener hovedinnlegger er en slitsom og kverulerende kunde!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #31 Skrevet 14. august 2006 Siden det er menesker som gjør graveringsjobbe, så hender det at det skjer feil. Det er selvfølgelig beklagelig og skikkelig irriterende når det er deg det går ut over, men sånt skjer. Det er helt valig å rette graveringsfeil med å slipe bort og gravere på nytt, og jeg kan garantere at du ikke kommer til å kjenne noen forskjell på ringene av den grunn. Få det rettet med en gang, så slipper du gå og ergre deg over sånne småting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå