Anne Marte Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 Jeg har en tendens til å falle for jentenavn som "begynner med guttenavn"..... Jensine Olufine Kristiane Albertine hva synes du...?
lilli Skrevet 10. august 2006 #2 Skrevet 10. august 2006 Liker Kristiane godt, litt usikker på de andre. Men hva med Pauline, det syns jeg er kjempefint.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #3 Skrevet 10. august 2006 Kristiane er KJEMPEFIIIINT!!!=) Synes også at disse jentenavnene som begynner med guttenavn, er fine: Josefine Ulrikke Fredrikke Caroline (Carol er et guttenavn i Polen i alle fall...) Martine Henrikke Det er kjempefine navn.. Noen av mine favoritter!=)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #4 Skrevet 10. august 2006 Oi, glemte å ta med Pauline... Det er også kjeeeempefint=)
Anne Marte Skrevet 10. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2006 JA,helt enig med dere.... Albertine er min favoritt da... Liker også Josefine veldig godt... Har en tante som heter Pauline - så det er "oppbrukt"....
Vipsenmamma Skrevet 10. august 2006 #6 Skrevet 10. august 2006 Olufine? Seriøst? grusomt..... Jensine, Jørgine, Nilsine, Albertine osv....nei og nei og nei likeledes Edvarda, Haralda, Petrea, Ingvarda, Kaspara og andre likelydende. siden du spør.
*Anna* Skrevet 10. august 2006 #7 Skrevet 10. august 2006 Er enig med deg at mange sånne jentenavn er fine! Men kanskje ikke Olufine... Andre forslag er; Fredrikke Jørgine Tomine Hermine Oleanna Severine Martine Karlotte Johanne
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #8 Skrevet 10. august 2006 Kristiane Josefine Caroline Henriette Johanne
*Dubsgirl* Skrevet 10. august 2006 #9 Skrevet 10. august 2006 Jeg liker flere av disse navnene.. Jensine og Kristiane er kjempefine! Andre navn jeg liker: Tomine Hermine Ulrikke Martine Andrea Fredrikke Juliane Wilhelmina Nikoline Victoria Leona Johanna Josefine og sikkert flere også..
Gjest Skrevet 11. august 2006 #10 Skrevet 11. august 2006 Jeg syns Kristiane er helt nydelig, Johanna/e er kjempeflott og Josefine er veldig søtt.. Ellers så er nok ikke navn som begynner med mannsnavn min favoritt navnesjanger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå