Gå til innhold

April: Da har vi vært i barnehagen idag!!

Anbefalte innlegg

Vi som skulle tidlig opp og alt i dag..(er vant til å sove til kl.10 nå..hehe)

Men klokken 04.inatt fant simen ut at nå skulle han stå opp,tok han over i senga vår og prøvde å sove vidre siden vi skulle opp tidlig,skulle jo få med oss frokosten i bhg..kl.06.30,sovnet han igjen,og jeg også..hehe,så kom oss i bhg. i 10tiden..og har vært der til nå:)

Han fikk frokost i bhg da,men alle var ferdige å spise,så i morgen SKAL vi opp tidlig=)

Han stor koser seg sammen med de andre barna,på avd. hans er det barn fra 1-2år,så er jo kjempekoselig med alle disse småttisene,og på hans alder:)

Skulle egentlig være lengere,men måtte hjem for å ringe sykehuset,noe jeg egentlig kunne spart meg for der viste de ingenting,måtte ringe tilbake kl.15..ja,ja..

Men imorgen skal vi opp tidlig,og få med oss frokost og alt annet i bhg,og jeg skal kanskje gå hjem en tur,er jo ikke lange biten da,2min å gå:)

Og han bryr seg ikke om jeg er der eller ikke,han gikk og utforsket alt alene idag,og lekte med de andre barna og synes det var kjempegøy=)

Klem

Fortsetter under...

Vår tilvenning har ikke gått så greit. I dag hadde han sin første dag alene i barnehagen. Han hadde visst stortutet lenge etter jeg var gått. Heldigvis jobber mamma i samme barnehage så hun fikk roet han ned, men hun kom ikke før over en time etter jeg hadde levert han.

Resten av dagen hadde visst gått fint da, så vi får det går seg til om en stund.

Så bra at han koser seg i barnehagen, ha en fin dag i morgen!

Amanda skal også i barnehagen i morgen, hun blir med mamma på jobb. Tror det blir fint for henne å få lekt litt med andre småtroll, blir litt kjedelig bare å være hjemme med pappa :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...