Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #1 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg var hos en russisk lege, for alle hadde ferie. Hehe..det var litt komisk, for hun forsto ikke noe av det jeg sa så jeg måtte fylle ut helsekortet mitt selv på dataen. Hun hentet en dansk vikar som hjalp henne og finne frem papirer og slikt, for det virket nesten som om hun aldri hadde hatt en gravid kvinne til kontroll før. Hun gav meg henvisningen til ultralyd som skal sendes til sykehuset og alle papirene. Jeg forsøkte å si at det var hun som skulle sende inn, for jeg er 2. gangsgravid og har vært gjennom det før. Hun lot også være å ta flere av prøvene fordi hun trodde ikke det var nødvendig (kreft, hiv, syfilis og kanskje flere jeg ikke fikk med meg). Hun var veldig hyggelig da, det sto ikke på det. Men det er litt ekkelt å tenke på at hun kanskje ikke tok prøve for toksoplasmose (jeg har katt) eller kreft i livmorhalsen osv. Jeg har vært sammen med samme mann i snart 10 år, så syfilis og hiv er jeg rimelig sikker på at jeg ikke har. Syns synd i gamle folk som ikke forstår legevikarene. Jeg er jo ung og kan meg med data selv, så det var egentlig ikke noe problem. Mer morsomt, men tror jeg ber om å få en annen lege neste gang;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå