Gå til innhold

Skravletråd for uke 32....

Anbefalte innlegg

Hei jenter!;o)

Hva skjer hos dere som venter ikm rundt denne uken?

Jeg hadde ikm i går den 9,og enda ikke noe syn til tr!:o)

Jeg skulle testet i går,men jeg tør bare ikke jeg!hehe

Pleier å få tr lenge før jeg skal ha det(korte sykluser),så er veldig spent jeg nå!;o)

Ha en fin dag!;o)

sender sambo å kjøper test etterpå,så får vi se om jeg tør! *ler*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5874841-skravletr%C3%A5d-for-uke-32/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikm sånn ca.lørdag 12 aug.

Føler meg gravid, ihvertfall sånn ca.70% ((-: hehe. men vi får se. Hadde egentlig tenkt til å kjøpe meg en test i dag. Men jeg venter til etter helgen, vil ikke teste for tidlig. Har bare tatt 1 test i hele mitt liv, og det var sist gang jeg var gravid. Syns også det er litt skummelt.

Jeg skal jobbe hele helgen, så håper tiden går fort..

Hei Etner

Jeg synes tiden går veldig sakte når vi går å venter sånn!:o)

Uansett hva jeg gjør å titter på klokka,så har det kansje gått 10min osv!hehe tror det har gått timer...

Vi har en spennende tid mot oss da ;o)

krysser alt man kan krysse utenom beina =)for deg!:o)

Hei:)

Jeg hadde ikm den 6 eller 7, men ingen tr her heller. Har vært småkvalm i 2 uker nå, men tør jo pokker ikke teste! Og hatt mensmurringer siden søndag..

Ellers kjeder jeg meg ganske mye. Mannen er bortreist, så dagene går pokker så sakte! Lurer på om jeg må ta meg en luftetur med hunden, så går det litt tid til det:)

du har en på 2år ja,de er søte i den allderen!;o)

jeg og sitter sånn,"hmm brystene min har ikke hvert sånn før osv",hehe synes de har vokst littegran jeg,men det er sikkert bare innbilning tror jeg*smiler*

Samboern sendte meg meld nå,for jeg ba han kjøpe med en test til meg,men tror ikke han tørte det!hehe han ba meg og vente!;o)

Annonse

Hei jan78!;o)

oj,det er jo noen dager siden det!:o)

Det er spennende!du må holde oss oppdatert da =)

Jeg skjønner hva du mener!

Når man sitter alene så går tiden så sinnsykt sakte!

jeg og prøver å gå tur med hundene mine,og vaske og rydde leiligheten,men uansett har det kun gått bare få timer!;)hehe

Skjønner hvordan du har det, venter ikm i morgen. Tør nesten ikke gå do, er så redd for at tanta skal komme.. Har vondt nede i magen et par dager nå, så er vell tanta som kommer snikende!! off... Men krysser fingrene for alle oss...

Hvor lenge har dere prøvd? er i min 6pp nå

Vi er bare i 1 pp, så jeg tror egentlig det tar lengre tid. Men det satt på 1 forsøk sist gang også..

Men det er noe med "den følelsen"

Egentlig bør jeg ta det med et smil og bedre lykke neste gang fordi jeg skal på A-ha konsert med ei venninne 26 august, og vi har planlagt å feste he he.. Men jeg kjører gjerne også (-:

2 åringer helt topp ja.. Han sitter her og "fjoller og skravler" ved siden av meg nå (-:

De er så søte så!

Passet han jeg er tante til fra tirsdagen til i går,og skravla gikk i ett med han!hehe skulle fortelle alt!:o)

Han er 8år da!

Men er koselig uansett!

Spes når de søpr om så mye rart!=)

Å d skal på a-ha konsert,hvor spiller de da?

alltid hatt lyst til å dra på en sånn konsert!

ja greit å kjøre også da!=) hehe

Krysser fingrene for deg at du blir gravid fort igjen jeg!=)

De spiller i Ålesund. Det er langt fra der jeg bor (bor i Vestfold)

Men venninna mi og jeg har alltid snakket om at kommer A-ha å spiller i Norge SKAL vi.

Jeg giftet meg for 12 dager siden, og hadde egentlig ikke råd til å dra, men så kjøpte den snille venninna mi billetten i gave til meg i utdrikkningslaget..

Håper det blir knallgøy.. Vi må jo kjøre 7-8 timer og sove i telt. o.s.v. he he

Annonse

Jeg tester vel i morgen eller lørdag om tr ikke dukker opp.. testeskrekk de luxe!! Mistet i uke 12 i feb, så har vel prøvd siden da egentlig. Skulle hatt termin nå om 2 uker, så hadde jo håpet å bli gravid før det, dette er siste sjans. Tror jeg begynner å gråte om den er pos, gråter nok uansett tenker jeg;)

Nettopp luftet hunden, satt på vaskemaskin og tatt frem støvsuger'n (godt forsøk i alle fall)

Har ingen barn fra før forresten. Mannen er 30 og jeg 28, så er vel på tide:)

da håper jeg det sitter en spire hos deg... :) Vi har en nydeli datter som blir 2 år om 5 dager, så skal ikke klage. Vet det er mange som ikke har fra før. Men håper likevell at hun får bli storesøster snart.

Så effektiv du er, har ak baket brød jeg. Så nå skal vi bare kose oss resten av dagen

Du må oppdatere oss da =)

huff,det var synd å høre!kan tro det er tøft(spes når ett barn er ønsket så mye også)!

Håper det går bra meg deg!=)

får tiden til å gå du nå da!hehe

jeg er 21år og samboern er 27år,han vil gjerne bli pappa før han er 30,så får håpe han får det =)

ÅÅååå hjemmebakt brød hørtes gått ut nå...nam nam

lurer på om jeg skal gjøre det samme!=)

heldige dere med barn fra før også!:o)

akkurat nå skulle jeg ønske vi hadde begynt å prøve ett år før ca!:-)

men nå må jeg gå,skal ned på jobben til broren min å strippe en golf jeg =)

kjøpt meg en golf2,så han jobber på høggern,så han har fått inn en golf2,med masse pent og kule ting!så da må jeg passe på!=)

og jeg skru da *ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...