Gå til innhold

endelig hjemme igjen :)

Sprudle *født en liten jente*

Anbefalte innlegg

Deilig og være tilbake igjen... har vært 3 uker på hjemstedet mitt i nord :)

magen har vokst sinsykt mye i ferien samboeren min fikk nesten sjokk når han så meg... kjenner liv hver dag nå.

er 24 uker på vei i dag... jippi!! syns det har gått litt fort fram til nå. Begynner vel og gå litt tregere nå siden jeg bare blir gående hjemme.

Har begynt og små shoppe litt til lille jenta... fler som har begynt?

skal det forresten være noe fler treff i oslo?

skal sette i gang og vaske klær etter ferien *puh* ... ikke greit og ha en mann som ikke kan med vaskemaskinen... :( hehe...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5874777-endelig-hjemme-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Borte er bra, men hjemme er ofte best!! : ) Velkommen hjem!

Synes også at sommeren har gått kjempefort! Har ikke handlet så mye enda, ville vente til etter vi hadde flyttet, og nå må vi bare komme oss ordentlig i orden! : )

Det er rart det der med mannfolk, vaskemaskinen er jo også en dings med knapper... Lurer på om det hadde vært mer interessant om det hadde vært digital styring på den, eller hva med fjernkontroll?? Det måtte jo ha blitt en suksess!! Ha ha : D

Vi har også akkurat flyttet så nå blir det og begynne å male og henge opp bilder... gjøre det hjemme koselig :) regner med at hvis vi ikke maler før lille jenta kommer så blir det lenge til det skjer!

Har så lyst og begynne og fixe barnerommet også, men er jo litt synd hvis jordmor har tatt feil og det blir en gutt så får han rosa rom stakkars...

Tror jeg må ta han i opplæring på maskinen... han er jo helt handicapet hvis jeg er borte en stud... hehe :)

tomt i kjøleskapet var det også når jeg kom hjem *grr*... han må jo skjønne at jeg er sulten... hehe.

Kan jo ha andre basisfarger på rommet enn rosa eller blått da, og så kan dere supplere med detaljene når babyen er kommet. Får babyen eget rom med en gang altså? Tenkte å ha ei lita seng inne hos oss den første tiden vi, nå som vi endelig har fått større soverom.

Min kjære må få nøyaktig beskjed om hva han skal gjøre, om det er å vaske noe klær eller hva han skal handle eller om han skal vaske gulvet. Blir liksom ikke gjort noe ekstra, helt håpløst! Skulle sendt dem på husmorskolen!! : )

Kanskje det hadde vært en programidé for TVNorge? Da hadde jeg meldt ham på straks!! : D

skal ha babyen sammen med oss i starten vi også... men hadde tenkt og lage rommet klart,men får se hva jeg orker... blir først stua og spisestua som skal males.

Vi har bare to soverom og det er veldig greit med et gjesterom...

det er akkurat sånn min også er... jeg hadde skrevet en liste faktisk over ting som var nødvendig og gjøre mens jeg var borte,hehe. Håpløst...

jeg hadde lett sendt han på et program som det! :)

Tror nesten vi må tipse TVN :) hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...