Little miss sunshine Skrevet 10. august 2006 #1 Del Skrevet 10. august 2006 Hei. Hadde en ma i januar. Har håpet på at vi skulle bli gravide igjen. Og nå har det skjedd!!!! Gleder meg masse, men er litt engstelig for å glede meg for mye. Håper at det går bra denne gangen. Er bare i uke 6 så det er tidlig enda. Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MES81 Skrevet 10. august 2006 #2 Del Skrevet 10. august 2006 Vi er i samme båt. Jeg hadde MA i mars, og er nå i 8. uke. Var på ultrlyd hos privat gyn. i går, og der var alt i orden. Vi var kjempespente, for hadde virkelig ikke merket at noe var galt forrige gang da jeg fikk beskjeden på UL i uke 9. Denne gangen så alt meget bedre ut. Spiren var 2,1 cm og hjerte dunket. Håper det går bra med deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 10. august 2006 #3 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg skjønner deg veldig godt. Hadde SA i mars og er nå i uke 9. Ser etter blod på papiret hver gang jeg er på do. Har ikke hatt ultralyd enda men vurderer å be om det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #4 Del Skrevet 10. august 2006 Hadde sa i slutten av juni, og er nå gravid igjen. Er rett og slett veldig engstelig og redd. Fant det ut på ferie og kom ikke hjem før i går. Så skal til lege idag. Nesten redd at de 4 testene jeg har tatt ikke stemmer...Men tanken på at det skal gå galt igjen er bare heilt uutholdelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig! :) Skrevet 10. august 2006 #5 Del Skrevet 10. august 2006 Hei! Skjønner deg godt. Hadde ma i des- 05 som ble oppdaget på ultralyd i uke 12. Ble gravid igjen i juni, og i dag hørte jeg hjertelyden for første gang. Det er ikke så mye en kan si for at du skal bli mindre engstelig,men prøv å sende mange gode, positive tanker til livmora di. Det er desverre ikke så mye mer vi kan gjøre. Gled deg over graviditeten til det motsatte er bevist. Det går bra denne gangen. Sjansen er vesentlig større at det går bra enn at det ikke går bra. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa m/spire Skrevet 10. august 2006 #6 Del Skrevet 10. august 2006 Hei ! Skjønner godt at du er litt engstelig ja.Jeg hadde en ma i april og er nå gravid igjen i uke 8. Trøster meg med at sannsynligheten for at det går galt igjen er mindre,men er hele tiden på vakte etter tegn så skal bli godt å komme inn i 2 tri, håper jeg blir litt roligere og tør å slippe mer løs gleden da ! Lykke til, krysser fingrer for at alt går bra:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe 79 Skrevet 10. august 2006 #7 Del Skrevet 10. august 2006 Heisann Little miss sunshine ) Eg forstår godt korleis du har det. Hadde ein ma i januar og er no gravid att og har termin 10 april. Håper virkeleg at det går bra denne gangen. Gler meg sann til å vere i uke 12, trur eg vil slappe litt meir av då. Krysser fingrane for at det går bra med oss alle, masse lykke til. Klem ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 10. august 2006 #8 Del Skrevet 10. august 2006 Hei;) Det er så godt å se at andre tenker de samme tankene som en selv. Vi mistet også i mars og jeg hadde heller ikke fått med meg at jeg hadde mistet. Det ble oppdaget på UL da jeg var i uke 10+4. Men jeg hadde også hatt en MA noen uker før. Mandag skal jeg snakke med min faste gynek som forresten er helt super. Vi er nå i uke 6 og hun har lovet meg tidlig UL denne gangen. Så nå er det bare å vente på sjekken og krysse alt man har for at det går bra denne gangen. Men jeg er så super glad for at jeg har fri ut denne uka iallefall. For det er godt å sove lenge, slappe av og ikke freake helt ut. Man prøver jo å holde seg postiv og ta det rolig. Vi får holde hverandre oppdatert:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little miss sunshine Skrevet 14. august 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 14. august 2006 Hei igjen! Godt å høre at det ikke bare er meg som uroer meg litt. Tusen takk for så mange svar. Jeg har vært på jobb en del dager nå og har ikke fått vært logget på. Merker at jeg er mer sliten nå om dagen. Vi får fortsette å tenke positvit så går det forhåpentligvis bra denne gangen: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 14. august 2006 #10 Del Skrevet 14. august 2006 Hei Skjønner så alt for godt hvordan du har det. Mine nerver er i helspenn om dagen. Vi skal på Ul i morgen og se om det er tegn til liv. Både jeg og mannen er utrolig spente nå. Vi håper det går bra denne gangen. Vi mistet i MA i mars og er nå 7 uker på vei. Saken ble ikke bedre da jeg snakket med lege kontoret før i dag. Der tok en hcg prøve sist uke og da jeg ringte for å få resultatene i dag ble jeg litt sjokkert. Hun sa at den var negativ og gravi testen positiv. HUn sjekket med legen. Men så ringte hun heldigvis tilbake for etter at hun hadde sjekket med legen så var en positiv. Trodde nesten jeg skulle klikke på dama som på noen få sekunder tok fra meg alt håp. Men nå er alt så mye bedre og jeg gruer/gleder meg til UL i morgen. Vi får krysse fingre og tær og håpe at det er vår tur denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. august 2006 #11 Del Skrevet 14. august 2006 Hei Da er vi visst ganske mange her inne som har hatt SA/MA tidligere i år. Selv mistet jeg i slutten av mai. Er nå i uke9 og kjenner jeg er ganske nervøs for at noe skal gå galt igjen. (Også fordi vi hadde maurinvasjon i huset samtidig som spiren ble unnfanget, og jeg sprayet dem; masse... Ingen god start.) Skal på kontroll om drøye 2 uker, håper inderlig å høre hjertelyd da! Det er jo egentlig ikke så veldig stor risiko for å miste to ganger på rad... Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå