Gå til innhold

75C!!!!

Vaniljesukker

Anbefalte innlegg

Hurra!!! Jeg er bare 5+5, men mine "fordeler"har endelig begynnt å vise seg:-) Jeg bruker til vanlig 75A, men nå syntes gubben synd på meg som gikk med puppene tytende ut av bhen, og han sa han kunne kjøpe meg et par nye. Og da jeg skulle prøve, måtte jeg ha 75C :-)

Gjett om jeg jeg går rund og sprader:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å se at noen gleder seg over "fordelsøkningen". Jeg syntes ikke noe om det forrige gang. Men denne gangen har de ikke økt noe særlig enda, så håper ikke de gjør det før melka kommer. (Men det er jo lenge til enda da, er bare 12 uker på vei.)

Men nå var jeg en 75C fra før da, og måtte opp til D:( Og DD når melka kom... *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med pelle kanin! Jeg har alltid hatt helt vanlige, heller mindre enn store pupper og følte meg nesten som en prostituert. Samme hvilken topp jeg hadde på, så ble det utringing - og det hadde det aldri vært før- Svigermor sa til og med til meg da jeg spurte om utringinga på kjolen var litt drøy: Ja, men du går jo alltid sånn...Hrrmf! Hyggelig å høre. Hun har forrestenn bare rosinpupper, så hun var sikkert misunnelig haha..neida..

Men det er så klart kjekt med større pupper om en alltid har hatt små. Mannen min satte jo veldig stor pris på dem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige dere!

Ikke så stas for meg som var 75E fra før og nå ikke finner noe som helst som passer...

Kos dere med nye yppige former!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bestill en ellos katalog jenter! Der er utvalget uendelig. Eller bare gå inn på www.ellos.no. Sparkjøp har også mye store størrelser.

Vet alt om det siden jeg har 90 DD! ikke mye fint for meg å finne på Hennes og Mauritz..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...