Gå til innhold

Hvordan er magene deres? Er de harde eller litt løse?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

du mente om magen er hard eller deigete å ta på?

magene skal bli hard etterhvert, for det er jo en baby der inne.

men de første 2-4 mnd så er den deigete, det er jo fordi babyen ikke er så stor enda..

Annonse

min er bløt når jeg ligger, men hard som en sten når jeg går... få kynnere med en gangjeg reiser meg somikke går overfør jeg legger meg ned da.. ganske ubehagelig egentlig! men men, bare å bli vant til det for det er nok sånn resten av tiden:(

Min er hard, men litt mer "oppdelt" når jeg ligger. Men mesteparten av det som syns er jo mitt eget og ikke livmora........... Har fått en skikkelig klump over navelen, mens livmora ligger under navelen og er ikke blitt så stor ennå.

Gjest leelu23 m/ jente 25.11

Min var deigete frem til uke 20 tenker jeg..

Da begynte den å bli hard.

nå er jeg i uke 26 og den er hard stort sett hele tiden -når jeg ligger står magen rett ut og du ser synlig spark utenpå

Er 27+4 i dag. Magen min er hard når jeg står, er også plaget med en del kynnere og da blir magen steinhard.

Når jeg ligger, er den litt mer deigete, hadde litt mage fra før, så kan jo være derfor. Men den holder fasongen selv om jeg ligger da, står ut som ei kule:)

Annonse

litt av hvert ;O) he,he

har litt overflødig hud etter forrige svangerskap, så blir litt bløt av det.

Men når jeg står er den kjempehard oppe, litt bløtere nederst. Når jeg ligger er den hard til rett over navlen og bløt på sidene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...