jeg&sambo er foreldre Skrevet 10. august 2006 #1 Del Skrevet 10. august 2006 Kom igjen alle gravide i Bergen og bli med på yoga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trompet (fødeklar) Skrevet 10. august 2006 #2 Del Skrevet 10. august 2006 Har svart deg på bim treff siden, men svarer her også. Høres jo spennende ut, men hvor er det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chill+enda en til Skrevet 10. august 2006 #3 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg har kjempelyst! Hvor i byen er det? Langt er du på vei nå, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeg&sambo er foreldre Skrevet 10. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 10. august 2006 Det ligger ut mot Verftet. jeg er 12+4 idag:):)du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chill+enda en til Skrevet 10. august 2006 #5 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg er nok med ja! Jeg er 10+2 idag Ringte akkurat og sjekket med jobben, skal ikke jobbe da, så går fint det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeg&sambo er foreldre Skrevet 10. august 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 10. august 2006 Så bra:)Da er vi foreløpig 3 jenter ihverfall:)Hvor bor du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chill+enda en til Skrevet 10. august 2006 #7 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg bor i Eidsvåg Du da? Det er forresten mulig ei venninne av meg av meg vil være med, om det er ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeg&sambo er foreldre Skrevet 10. august 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 10. august 2006 Om et er ok??!Selvfølgelig:):)Det er jo ikke jeg som arrangerer yoga kurset, det er jo åpent for alle som vil prøve:)Så jada, det blir jo bare koselig det. Jeg bare satte det opp som treff jeg, for det er en sjans til å treffe andre gravide:) Kjæresten min har bodd på Eidsvåg for ett par år tilbake. I det store gule huset man ser fra veien. Men nå bor vi i Austrheim kommune, der han er ifra. Det er ca.7 mil nord for by'n.Mot Mongstad, hvis du er kjent.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chill+enda en til Skrevet 10. august 2006 #9 Del Skrevet 10. august 2006 Supert, dette blir jo kjempekoselig! Hvilket store, gule hus? Det man ser fra hovedveien fra Rema? Vi bor ganske nærmt motorveien og Rema Jupp, veit sånn ca hvor Austrheim er Bodde i Nordhordland tidligere, så er bittelitt kjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeg&sambo er foreldre Skrevet 10. august 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 10. august 2006 Ja, det er det største gule huset du ser fra motorveien. Med veranda, tror jeg. Da har du gangavstand til Lidl da nesten:)hehe.Hvor i Nordhordland bodde du tidligere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chill+enda en til Skrevet 10. august 2006 #11 Del Skrevet 10. august 2006 Åjada, det har vi Jeg bodde på Frekhaug tidligere, flyttet derfra i vinter. Er du fra Hordaland? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loveangel Skrevet 10. august 2006 #12 Del Skrevet 10. august 2006 Hei du fra ausrtheim.. hvor i austrheim bor du og hvor gammel er du?? jente på 25 her... gravid 6+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeg&sambo er foreldre Skrevet 10. august 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 10. august 2006 Hei jente på 25:)Jeg blir 23 i november og bor rett før krysset lerøy/bergsvik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loveangel Skrevet 10. august 2006 #14 Del Skrevet 10. august 2006 Hei hei Er litt usikker på hvor det er da.. Jeg bor på fonnes.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeg&sambo er foreldre Skrevet 10. august 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 10. august 2006 Å ja:)så artig.trodde jeg var gravid aleine i kommunen jeg:)hva driver du med til vanlig da?jeg bor på ved austrheim kirke, forbi mastrevik torg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå