Gå til innhold

Hei jenter - et lite kaffeslaberas på vei !!

Anbefalte innlegg

Jeg og MaybeMe vil treffes over litt kaffe - er det noen som vil være med ?

Siden de fleste jobber så kan det være i 5-6 tiden....

Bare litt kaffe latte og masse skravel...

Hører jeg ikke fra noen i løpet av kvelden så møtes vi to tidligere på dagen siden vi er hjemme for tiden.

Fortsetter under...

Jonas B. Gundersen er veldig hyggelig, men da må noen minne meg på å betale parkering..... Er så svimete av meg.

I dag har det kjentes litt ut som om jeg har hatt EL-smerter, men det er vel aaaaaalt for tidlig?? Er på dag 10 etter MA'en, og blør fortsatt litt. Sikkert bare kroppen min som tuller med meg.

Annonse

Så kjekt å se at flere kunne være med - da venter vi på tilbakemelding fra Veronica om hun skal jobbe eller ikke og når tid det passer.

Blir fra 1500 av da.....

Jonas B høres bra ut :o)

Kunne nesten hatt besøk hos meg jo ;op har rydda som bare det idag og fått det så fint. Enda masse igjen men har god tid på meg - men tv'en funker ikke så da er bare å brette opp armene og peise på.

Sambo er ferdig på jobb kl 15.00 så da kan han kjøre meg til byen, er der 10 over ca... Kan du kjøre gjennom svelvik hjem Hebbie så sitter jeg på deg hjem ? Kan godt ta buss om det ikke passer : )

NEI det gidder jeg ikke !!!!!

;op tiihii....såklart det går bra.....

Nå har jeg nettopp spist halve Grandiosapizzaen gubben stekte - som jeg satt og irriterte meg over...hvorfor skal han lage usunn mat...Han ga meg et stykke på tallerkenen og stakk ned i kjelleren for et eller annet, plutselig er halve pizzaen i magen min...oooops....Han har ikke kommet opp enda og sett halve pizzaen borte.

Han kommer !!! spise spise spise fort.....

Han har ikke merka det enna - hysj........han er snart ferdig med første stykket sitt.

hehehe....han sa bare; spis mer da elskling hvis du er sulten...så spør jeg ham om han har en kommentar til meg siden halve pizzaen er borte. Nei, sier han - kunne vel ikke regne med noe annet siden du er gravid og så smiler han....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...