Gå til innhold

Oktober: Har dere vært eller skal dere på 3D Ultralyd?


Triad

Anbefalte innlegg

I hvilken uke var/skal dere?

 

Vi har termin den 13.10. men skal først på 3D ul den 23 August. Det blir vel uke 34 syntes det virker litt sent (har hørt det ikke er like bra om man er for sent ute?!)

 

Men vi gleder oss som bare det til å se den lille igjen da! Håper bildene blir like bra/klare som de eksemplene jeg har sett... Er sååå utrolig nysgjerrig på å treffe den lille* Er jo litt juks med 3D da, men tror nok ikke det vil ta vekk noe av spenningen ved fødselen. Då får vi jo endelig treffes og muligheten til å klemme, kose, ta på, lukte og bli kjent på ordentlig!

 

Fikk også vite sist vi var på ul at det er en liten Prinsesse vi venter på, skal bli fint å få bekreftet eller avkreftet det også, har jo kjøpt noen kjoler siden vi fikk nyheten :-) Hehe vannskelig å la være, er jo så mye nydelig i butikkene*

 

Noen her med 3D ul erfaring som vil dele?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei..

Tok 3D ultralyd i uke 26,en fantastisk opplevelse, helt utrolig å se, han var perfekt lillegutten min,ser på bildene hver dag:)

Det anbefales 3D mellom uke 24 og 30, det sies at det kan være vanskelig å få fine bilder sent i svangerskapet, da babyen er stor og tar mye plass, men får håpe dere kan klare å få noen fine bilder, lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle og ha tatt 3D ul i uker 34, men ringte og avbestilte da jeg uansett må inn på en vekstestimering på sykehuset. Vi var kun nysgjerrige på kjønn, og får forhåpentligvis se det ordentlig da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på 3d i uke 20 og fikk ikke sett så mye for hun var så liten og tynn.. Men har et fint ansiktsbilde av henne. Bedre med 3d litt senere for da har de lagt på seg. Og lettere å se for seg hvordan den lille ser ut. Skulle gjerne tatt en 3d til men det er så dyrt. Bare 11 uker igjen nå så får jeg se henne (håper jeg) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...