Gå til innhold

August: Fullmånen


Surredama

Anbefalte innlegg

Noen som har blitt påvirket av fullmånen her eller?

 

Har dessverre ikke hjulpet meg...

 

Jeg var overbevist om at sist fullmåne (2 1/2 uke før min termin) hadde litt innvirkning på meg. Da kunne jeg ikke forestille meg at jeg skulle gå forbi også denne fullmånen uten noen fødsel... Jaja, 12 dager over termin i dag, så nå MÅ snart bebisen komme seg ut;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fullmånen er oppskrytt. det er kjipt å gå over termindatoen, 12 dager er leeeeenge å vente. Du har min fulle sympati. Har du fått time til overtidsvurdering? Har du forsøkt modnings/igangsettingsakupunktur? Har du blitt strippet? Mange spørsmål, sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullmånen, neeei, har jeg ikke sett heller. Har forlengst gitt opp å få hjelp fra overforliggende krefter. 8 dager over idag.

Men i dag skal jeg bare være ute hele dagen tror jeg! La dagen gå raskt og la det bli en dag nærmere fødsel....

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mistet fullstendig troen på fullmånen ja!

 

Jeg skal en tur til legen i dag. Han skal bestille time til overtidskontroll på sykehuset til i morgen for meg. Blir spennende å se hvor lenge jeg må vente...

 

Jeg har ikke forsøkt noen ting jeg, av akupunktur, stripping ol. Tror ikke legen min driver med stripping, og jordmor er på ferie... Men kanskje de prøver å strippe meg på kontrollen i morgen. Har en følelse av at de ikke kommer til å sette meg igang sånn med det første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei og gudsjelov for det! I dag har min bror bursdag, så den synes jeg han skal få ha i fred alene :o) Jeg venter gjerne noen dager til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke skjedd noe på meg heller, men har heller ikke termin før om 12 dager.. hva mener dere med stripping.. undersøkelse der nede..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen eller jordmora røsker i livmortappen, slik at fødselen skal komme igang.. Innbiller meg at det er ganske effektivt (er i alle fall mange her inne som har blitt strippet med gode resultater..), men jeg er nok litt for pysete, for det er mange som sier at det gjør ganske så vondt! : (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er her enda jeg også ja.. hadde termin igår og greier, var sikker på at riene skulle komme, og fikk nesten ikke sove pga det, men,men, ingen baby enda..

 

har sittet og lurt på om jeg skal gå en laaang tur, og se hva som skjer, men vet ikke om jeg orker, er redd jeg bare blir utslitt og får mer mensensmerter som ikke fører til noe resultat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For første gang på mange år har jeg ikke gjort noe fornuftig i hele dag, bare bimmet, spist litt og sett på kappgang på tv. Er så desillusjonert, var også ganske sikker på å føde i går på termindatoen.

 

Tror jeg også skal gå en tur, hente lillegutt i barnehagen og så kanskje hente ei pakke på posten med arvede babybklær fra snill venninne.

 

Det er kjipt å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde og term i går og var ute og ropte på månen, men ikkenoe skjedde.

Akupunktur og jordmor idag-vi får skje om det kan skje noe inatt.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blei bare til at jeg gikk en tur på butikken og handlet det mest nøvendige som vi manglet. likevel var det tungt å bære tilbake, men ser ikke ut til at det har hjulpet heller..

 

ringte kusina mi og spurte om ikke vi kunne finne på noe, siden mannen jobber i hele ettermiddag/kveld, og ble dermed bedd på middag:)) tenkte å prøve oss på noe sterk mat, og se om det kan funke;)

 

det verste er at det er så kjedelig om dagene, er jo nesten ingen som vil være med meg, siden de tror visst at da må de sikkert ta imot ungen om den skulle komme. var ute og gikk i byen den 8, og møtte folk som knapt visste at vi skulle ha små. de spurte jo selvfølgelig når jeg har termin, og da jeg sa "imorgen", bare rygger folk. tror de helst vil slippe å være i nærheten.. må jo le litt av det også da:)

 

men heldigvis er kusina mi tøff nok til å ta imot besøk da:)

 

ellers er det to veninner av meg som ligger på barsel, siden de nettopp har fått bebisene sine, bare meg igjen nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe baby på meg heller:-( Har trasket rundt i byen et par, tre timer idag, men det ser ikke ut til å hjelpe. Har egentlig lyst til å slå meg selv i svime med en stekepanne for å korte ned på ventetiden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal både på kontroll OG på jobbintervju i morgen, det står jo i skarp kontrast til de siste dagers aktivitetsnivå. Skummelt. Kanskje det setter igang fødselen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, ingen baby her heller...Litt skuffa! Så nå satser jeg alt på terminen min på lørdag, men da MÅ han komme!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobbintervju og ja..? det var litt spesielt da. men hvis vannet går, så må du jo garantert få jobben. blir ihverftfall huska da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting her heller. Kjenner absolutt INGENTING. Som ei anna her oppe sa : ikke annen virkning på meg enn at jeg ble sur. Hehe.

I dag har jeg nesten "glemt" at jeg er gravid og skal føde, har psyka meg så ned nå på at det sikkert blir overtid, så i dag har jeg nesten ikke tenkt på fødselen. Innbiller meg at det blir som sist, får ikke åpning og det ender med ks. Ååå - vil jo ikke det! Rier kom igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...