Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #1 Del Skrevet 10. august 2006 Nå har jeg prøvd alt som er av kjerringråd og har dette igjen å prøve. Noen som mener at dette naturmiddelet fungerte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 10. august 2006 #2 Del Skrevet 10. august 2006 Aner ikke hva det er, men jeg sverger til hostesaft!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #3 Del Skrevet 10. august 2006 Hei! Har prøvd hostesaft også men det hadde ingen effekt på meg. Wild Yam kommer fra en plante som heter Yamsrot og skal visstnok inneholde et stoff som balanserer homonene i kvinnekroppen. Nå har jeg tatt hormontest og alt er i skjønneste orden, men vil liksom prøve dette også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 10. august 2006 #4 Del Skrevet 10. august 2006 Var hostesaften slimoppløsende?? Den MÅ være det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #5 Del Skrevet 10. august 2006 Ja-hostesaft er slimløsende (Solvipect). Og skal visstnok gjøre EL-slimet tynnere og lettere for sædcellene å svømme i frem til egget. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå