Gå til innhold

UL i dag - jeg er så spent!!!!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på jobb nå, men skal bli hentet av sambo ganske snart... har time kl 10.30. Er så spent, og jeg er helt dårlig i magen med tanke på når jeg skal ligge på benken der! Håper bare alt er bra!! Er også spent på å få vite om det er tvillinger eller ikke, vi har tvillinger på begges side... :) Spennende ja!

Skal ikek vite kjønn... tror vi :)

Wish me luck!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5873324-ul-i-dag-jeg-er-s%C3%A5-spent/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt! :) Lykke til da, jeg er sikker på at alt er bra med de to (???) små. :) Det blir veldig spennende å se, du må huske å stikke hodet inn her igjen og fortelle hvordan det gikk!

Vi har bare én, men valgte også å ikke vite kjønnet, synes faktisk det er koselig å undres! :) Pluss da slipper vi så masse rosa og lyseblått - det ville vi forsøke å unngå. :) Tror begge bestemødrene ville gå bananas med barnetøyet hvis vi hadde sagt noe på forhånd, hehe!

Igjen lykke til, gleder meg til å høre!

gikk kjempebra på UL i dag, og det var bare ett lite nurk inni der - må innrømme at vi var litt lettet! Fikk 3 nydelige bilder, kommer nok til å se på dem hvert minutt...hehe.

Alt så bra ut mtp størrelse, hjerte, nyrer, alt sammen :) Perfekt liten baby :)

H*n krysse beina, så det var vanskelig å se kjønn uansett - kanskje like så greit :)

Terminen flyttet 3 dager da, helt ok! :)

Må si det var fint på det nye Kvinne & Barn - senteret på ST. Olavs :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...