Madde 81-fikk jente 16.jan :) Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 Hei! Jeg er på jobb nå, men skal bli hentet av sambo ganske snart... har time kl 10.30. Er så spent, og jeg er helt dårlig i magen med tanke på når jeg skal ligge på benken der! Håper bare alt er bra!! Er også spent på å få vite om det er tvillinger eller ikke, vi har tvillinger på begges side... Spennende ja! Skal ikek vite kjønn... tror vi Wish me luck!
Abracadabra Skrevet 10. august 2006 #2 Skrevet 10. august 2006 Så kjekt! Lykke til da, jeg er sikker på at alt er bra med de to (???) små. Det blir veldig spennende å se, du må huske å stikke hodet inn her igjen og fortelle hvordan det gikk! Vi har bare én, men valgte også å ikke vite kjønnet, synes faktisk det er koselig å undres! Pluss da slipper vi så masse rosa og lyseblått - det ville vi forsøke å unngå. Tror begge bestemødrene ville gå bananas med barnetøyet hvis vi hadde sagt noe på forhånd, hehe! Igjen lykke til, gleder meg til å høre!
Madde 81-fikk jente 16.jan :) Skrevet 10. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2006 gikk kjempebra på UL i dag, og det var bare ett lite nurk inni der - må innrømme at vi var litt lettet! Fikk 3 nydelige bilder, kommer nok til å se på dem hvert minutt...hehe. Alt så bra ut mtp størrelse, hjerte, nyrer, alt sammen Perfekt liten baby H*n krysse beina, så det var vanskelig å se kjønn uansett - kanskje like så greit Terminen flyttet 3 dager da, helt ok! Må si det var fint på det nye Kvinne & Barn - senteret på ST. Olavs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå