Gå til innhold

Tips til bæresele/slynge for pappa

Anbefalte innlegg

Jeg trenger litt tips og råd.... Selv har jeg omtrent ikke brukt babybjørn, jeg har for store pupper og fikk aldri helt dreisen på det der. Men pappa'n syntes det var stor stas! Nå vurderer vi å kjøpe ny babybjørn, siden det har kommet en som er mye bedre for ryggen enn den vi hadde sist. MEN jeg har hørt en del om slike bæreseler/slynger som man knytter på seg istedet, og at disse er bedre både for bærer og baby.

Jeg kunne godt tenke meg å gi en bæresele til pappa'n i gave, siden alt nå dreier seg om MEG og magen/babyen kan det være god for ham å føle seg verdsatt også :)

Er det noen som har tips på dette området? Noen erfarne bærere der ute?

Fortsetter under...

Vi hadde sånn babybjørn til snuppelure, men jeg fikk så vondt i ryggen av å bære i den. Så nå har jeg bestillt av ei veninde som får sånne sjal i fra Indonesia. (Hun bodde der i mange år, så hun skaffer det til meg billig)

Synes det ser bedre ut for både liten og stor! + at man kan bære de lengre i sjalene...

c",)

Bæresjal er sikkert veldig godt å bruke, men alle pappaene/kommende pappaene jeg kjenner syns det ser ekstremt teit ut og nekter å gå med noe sånt... Så hvis det fortrinnsvis er pappaen som skal bruke det, så ville jeg gått for vanlig bæresele, men jeg har ingen erfaring med merker og typer altså...

Mener Adresseavisen hadde en reportasje fra Marinen i Trondheim om en del mødre og fedre som brukte bæreslynger. I forrige uke, kanskje...?

Tror det sto litt om hvor det kunne kjøpes og priser etc. der. Mulig det var ByAvisa også, skal ikke si det for sikkert....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...