Gå til innhold

Bringebærekstrakt

Gjest otilie venter på Lillebror

Anbefalte innlegg

Gjest otilie79
Skrevet

Noen som har erfaring med Bringebærekstrakt her?

Har lyst å bruke det dette svangerskapet, men husker ikke helt når jeg

måtte begynne med dem.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste noe her i går om at det var to mnd før og en mnd etter fødsel, men har ingen erfaring med det selv.

Skrevet

Hei:) brukte det sist gang.. Begynnte i uke 33.. tok kaplser jeg da.. Jeg fødte 10 dager før termin og sydde 2 sting.. vet ikke om det var derfor, men skal bruke det denne gangen og:) Er jo lov å håpe..hehe

Skrevet

Hei damer! :) Hva skal bringebærekstrakt hjelpe med? Har ikke hørt om dette jeg! Takk for svar. :)

Gjest otilie79
Skrevet

Heisann.

Bringebærekstrakt skal hjelpe til med å styrke "fødemusklene" samt at det kan fremskynde fødsel.

Hun jeg lå på rom sammen med sist hadde tatt det, og fikk 8 dager før termin tror jeg. (Hun fikk hvertfall i god tid før termin men ikke for tidlig).

Ville ta det sist, men ble oppmerksom på det for sent, man må ta det en tid i forveien for at det skal ha effekt:)

Skrevet

er det slikt man får tak i i helsekostbutikker?

Gjest otilie79
Skrevet

Ja, tror du må på helsekostbutikk for å få tak i det, var hvertfall der jeg fant det sist.

Hvor langt er du på vei?

Jeg er 14 uker i dag, så har enda god tid på meg.

Gikk over tida med begge mine to første, og det er så kjedelig:)

Skrevet

Jeg er i uke 25 nå jeg. Når skal man begynne å ta det, vet du det? Jeg har også sett nesten alle mine venninner gå langt over tiden, vil helst unngå det ja, det ser kjeeeedelig ut! Man er vel ganske lei på slutten ser det ut som... :)

Gjest otilie79
Skrevet

På svarene over her tror jeg at man kan begynne rundt uke 30.

Har gått over tiden med begge mine, og kan love jeg var lei.

Prøvde alt fra å gå trapper, drakk lakrisrot-te (og jeg som HATER te:), rødvin, badet, spiste grøt med mye kanel, sex... Ingenting funka.

Så denne gangen satser jeg på Bringebærekstrakt:)

Skrevet

skjønner du var lei av det. Men jeg vil ikke begynt med det så tidlig som uke 30,ei vennine av meg gjorde det,og hun fødte en hel måned for tidlig.. Det er jo litt for tidlig,syns jeg da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...