Gjest otilie79 Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 Noen her som har vært i BIM treffene i Bodø? Har kjempelyst å gå på, men er litt sjenert:) Noen som har vært på BIM treff som kansje kan fortelle litt om hvordan det er der?
Simen og Julie Skrevet 10. august 2006 #2 Skrevet 10. august 2006 hei... har ikke vert på bim treff i bodø, men tenkte jeg skulle dra den 16 hvis de har da... blir koseli hvis du oxo kommer...
ღVi treღ og en liten spire Skrevet 10. august 2006 #3 Skrevet 10. august 2006 nej har enda ikke dradd på kafka enda. vet ikke om jeg tørr... men jeg har sagt det før, å jeg sier det ijen. må prøve å komme dit snart:)
Gjest otilie79 Skrevet 10. august 2006 #4 Skrevet 10. august 2006 Når har dere termin da? Jeg har termin 8 februar, så det vises ikke så veldig godt på meg enda:) Men har kjempelyst å dra på Kafka, og bli kjent med andre som venter:)
ღVi treღ og en liten spire Skrevet 10. august 2006 #5 Skrevet 10. august 2006 jeg har 5 desember:) og er 23+4 og det begynner å vises:) er så godt når andre folk legger merke til magen min og smiler:) helt fantastisk følelse:) vi må se å få motet oss opp en gang å dra:) jeg skal ta med en veninne av meg som er like langt på vej, så da blir det kansje litt lettere å dra dit:)
Gjest otilie79 Skrevet 10. august 2006 #6 Skrevet 10. august 2006 Så kjekt hvis man kjenner noen man kan dra sammen med. Så langt vet jeg ingen jeg kjenner som er gravide. Kanskje vi kunne blitt litt kjent her inne på BIM først:)
Gjest Skrevet 10. august 2006 #7 Skrevet 10. august 2006 Jeg har heller ikke vært på treff før, og kjenner heller ingen andre gravide. Men jeg har bestemt meg for å gå neste onsdag samme hva. Kom igjen, vær like tøffe som meg da! )
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #8 Skrevet 10. august 2006 Hm, tenkte også på å ta meg en tur, men vet ikke om jeg tør hvis det bare er ungtupper der sånn som det ser ut på nickene deres. Ingen "gamle" som skal? Er 73-modell selv... Når er det, forresten? Kafka, onsdag kl?
Gjest otilie79 Skrevet 10. august 2006 #9 Skrevet 10. august 2006 Er 79 modell selv.. Har to barn fra før. Tror egentlig ikke alder har så mye å si på slike treff, vi har jo alle noe til felles med den lille i magen:) Når er din termin`?
SpongeBob Skrevet 10. august 2006 #10 Skrevet 10. august 2006 Så plutselig at jeg hadde klart å treffe "anonym"-knappen, ikke egentlig meningen. Har termin 27.1 så langt, men får det vel justert på UL i slutten av mnd. Har en to-åring fra før og gru-gleder meg til kaoset med en til - mest gleder jeg meg vel:)
Gjest otilie79 Skrevet 10. august 2006 #11 Skrevet 10. august 2006 Da har du termin bare litt før meg:) Jeg har termin 8 februar, var på en UL på mandag, og legen der sa at terminen stemte sånn høvelig bra. Har du begynt å få noe mage da`?
SpongeBob Skrevet 10. august 2006 #12 Skrevet 10. august 2006 Vel, mindre enn to år siden sist, så jeg rakk aldri de sit-upsene... Nei, da. Merker at det er noe sånn halvveis nede under navlen som er mye hardere enn før jeg ble gravid igjen, og spesielt om kvelden sier min kjære at jeg ser veldig gravid ut... Kan kle meg så det ikke synes, men hvor er vel moroa i det? Du, da?
Gjest otilie79 Skrevet 10. august 2006 #13 Skrevet 10. august 2006 Har også litt rester etter tidligere svangerskap, så det er nok ikke bare babymage. Ser det vel best når jeg ligger på rygg og blæra er skikkelig full, da er det en bra kul der. Ellers så virker det som om alt jeg gikk og holdt inne før jeg ble gravid har sluppet taket:) Så nå som vi er "blitt offentlige" er det mange som sier at de har sett det, men ikke turt å spørre. Har hatt ei uke ferie fra jobb nå, og er sykemeldt denne uka, så gruer meg litt til jeg kommer tilbake, for det er sikkert noen som lurer:)
SpongeBob Skrevet 10. august 2006 #14 Skrevet 10. august 2006 Alltid noen som lurer, er det ikke? Måtte flire av at det hadde sluppet taket der nede, har nok samme tendensen selv:) Mye lettere å la magen bule nå som jeg har ordentlig "grunn" til det! og må jo gå med lave/løse bukser uansett, så det framhever det litt, det også! Har jo begynt å nevne det i samtaler nå, og heldigvis sier de fleste at de er overrasket, sist var jeg såpass kvalm at da gjettet vel alle på jobbben det i alle fall... Det har vært bedre denne gangen, men ble vel offentlig litt tidligere enn vanlig uansett. Tenkte som så at skjedde det noe fikk jeg heller ta det også offentlig, ville jo ikke klart å holde kjeft om det uansett. Men nå er jeg vel 16 uker på vei, himmel så fort det går!
Gjest otilie79 Skrevet 10. august 2006 #15 Skrevet 10. august 2006 Vi har holdt det hemmelig til nå nettopp. Familien min og hans bor ikke i Bodø, så de ser vi ikke så ofte. Men ei i barnehagen til dattra mi sa at hu hadde sett det og ikke helt turt å spørre:) Tror nok jeg vil få en par sånne på jobb også. Er vikar i bank og har ikke jobbet så lenge, så jeg kjenner liksom ikke alle så godt enda. Tror nok det er en del som lurer ja:) Informerte sjefen for to uker siden da, men hun er også den eneste som vet. Kjenner du andre i Bodø som er gravide? (venninder osv?) Jeg vet liksom bare om meg selv:)
ღVi treღ og en liten spire Skrevet 10. august 2006 #16 Skrevet 10. august 2006 det hadde vært kjækt å bi sån høvelig kjent her på bim først:) så man ikke føler seg alene på treff:) vi har jo alle en ting felles:) vi har ett nydelig gull i magen:)
Gjest otilie79 Skrevet 10. august 2006 #17 Skrevet 10. august 2006 Ikke sant:) Hva med å fortelle litt om oss selv; hvor gamle vi er, hvor i Bodø vi bor, hva vi jobber med, fritidsinteresser osv. Jeg er som sagt 26 år, bor på Hunstad sammen med min samboer som er 36 og vår datter som er 3 år. Flyttet hit til Bodø for 3 år siden, kjenner ikke så mange her, men trives kjempegodt:) Jobber som vikar i bank. Hva med dere da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå