Gjest Skrevet 24. august 2006 #51 Skrevet 24. august 2006 hehe.. håper jeg og.. alt er svart noen ganger, så er det helt fint igjen.. opp 4 kg ja.. det er ikke sååå mye, jeg har gått opp 5 men nå hadde jeg gått ned rett før jeg ble gravid og hadde sikkert en del å legge på meg igjen.. er jo sånn at man får et ekstra fettlag på kroppen.. jeg kjeder meg på skolen, jeg skjønner ikkeno ass.. de skal ha meg til å være adobe illustrator på en macintosh.. herregud :\ bare fyker rundt som en propell på nettet jeg
Gjest Skrevet 24. august 2006 #52 Skrevet 24. august 2006 Ja, det var fint og høre at det var noen som hadde gått opp mer enn meg, men jeg trengte jo ikke å gå opp noen da.. Var helt normalvektig når jeg ble gravid jeg=) Jeg kjeder meg også på skolen, men er veldig fornøyd med tilvalgsfaget mitt! Jeg valgte jus som tilvalg og det er bare såå gøy, men ellers er det seriøst dødlig kjedelig..P Hehe, Jessie den lille datanerden..=) Jeg vet ikke hva en adobe illustra-ettellerannet er fornoe en gang jeg..
Gjest Skrevet 24. august 2006 #53 Skrevet 24. august 2006 ikke jeg heller.. det er helt håpløst, liksom.. jessie ekke mye datanerd, jessie kan msn og blink og bim, også er det helt kult med det.. jeg trengte heller ikke gå opp noen.. men jeg ser graviiiiiiid ut. kan få nesten to fingertupper inn i navelen.. æsjæsjæsj, jeg ser på tv 3.. han var feit han.. jævlig ekkelt :\
Gjest Skrevet 3. september 2006 #55 Skrevet 3. september 2006 Hei Jessie, beklager at jeg har ditchet deg de siste dagene.. jeg er forferdelig lei meg, beklager så mye, håper du kan tilgi meg..=) Ok, time to update.. Kjæresten viftet med en ring, og vips så var vi forlovet..P Jeg er nå i uke 21 og har fått babymage (Jeg ser den i hvertfall..), jeg er hvert på min første UL, og leieboeren inne i meg er en : tatarata: Jente! Det var fantastisk, vi så henne ordentlig godt! Hun lager ett fryktelig rabalder der inne omtrent hver dag når jeg skal sove, litt irriterende, men mest koselig..=) Kjæresten kan nå også kjenne bevegelsene utenfor og han har begynt og synge en fast sang til henne hver kveld.. Og her om dagen, når jeg var og handlet min første body til henne, begynte hun og hikke, hehe=) Det var ganske så morsomt.. Hvordan går det med deg da?
Gjest Skrevet 4. september 2006 #56 Skrevet 4. september 2006 Oj.. Hjelpes. Har terminen din blitt flyttet da ? GRATULERER MED EN LIIIITEN BABYJENTE Ååå... Så sjalu.. Jeg vil vite med en gang om det er gutt eller jente jeg har Men. Jeg har fått ultralyd time på onsdag Hihi. Ringte og jamret min store nød, og jaggu fikk jeg ikke.. Hah! Har hatt grusomme smerter ved siden av livmoren og stikking/iling opp i musa de siste dagene, godt det er ultralyd nå snart, ja... Må spørre, det her kan umulig være normalt.. Forlovet, ja.. Jeg synes det høres veldig skummelt ut, jeg. Skulle gjerne sett at kjærsten fikk fingern ut av rompa og gav meg en ring og, men han vil vente til etter babyen har kommet.. Jeg har allerede antydet hvilke ringer jeg liker Men, forlovelse blir det her og, det tar bare tiiiid med oss! Gratulerer ;) Har du handlet din første body først nå ?!!! Jeg har allerede to skuffer stappfulle med klær! Noe arvet, og noe kjøpt nytt. Men mangel på klær skal det i allefall ikke være.. Herregud. Vi skal snart ut og kjøpt vogn til gullet vårt.. *får helt tårer i øynene* bu bu bu.. Jeg er halvveis, med mindre legen setter meg tilbake.. Men januarbaby blir det nok uansett, jeg tror jeg vil ha keisersnitt.. Jeg har blitt helt sinnsykt redd for å føde den siste tiden.. Og såklart du er tilgitt!!! www.bittelillevennen.com <- sjekk ut smokkene dødstøffe.
Gjest Skrevet 4. september 2006 #57 Skrevet 4. september 2006 Ja, terminen er flyttet til 14.januar! Så vips hoppet jeg over en uke og landet i uke 22.. Huff og huff, syns nesten det går litt fort dette her.. Spesielt siden som du sier: jeg har bare handlet en body, nei og nei, jeg henger utrolig langt etter.. Blir nok endel shopping nå ja.. Gikk innom etter skolen idag da og kjøpte verdens søteste sparkebukse, den blir nok vesla fin i skal du se=) Huff, smerter er ikke godt, men du får se på det positive: du fikk da i hvertfall UL litt før da! Det er nok ingenting og bekymre seg for, det blir bra skal du se=) Ja, det er litt skummelt og være forlovet, men veldig fint også da! Fikk en kjempe fin ring i hvitt gull, med noe som må være verdens minste diamant i (jeg klager ikke, den er veldig fin, og jeg er jo ganske minimalistisk av meg da=)) Også har han gravert inn i den "Din for alltid" Innmari søtt.. *sukk* Skjønner at dere vil vente, men vi har liksom vært sammen i over ett år, skal ha baby og bor sammen.. Det var liksom litt automatikk i det, hverken mamma eller pappa ble overrasket over det for og si det sånn.. Skjønner at du vil ha keisersnitt hvis du er redd! Kan man bare be om det, eller må man ha en god grunn? jeg tror nok jeg vil føde naturlig, men epidural skal absolutt stå på listen min over krav.. Åå så kule smokker, jeg vil ha en rosa med prinsessekrone på og en svart med piratmerke *skrive ned på den etterhvert laaange listen av ting og tang jeg må ha* Du er heldig som har arvet mye babytøy da, uheldigvis fikk min tante baby for 2 månder siden og mamma gav bort alt tøyet til henne, i tillegg så har hun lovet alt bort til en på jobben hennes som har termin 3 dager før meg.. Altså 0 arvetøy på min baby- mer og kjøpe på meg.. Lykke til med barnevogn kjøpet da!
Gjest Skrevet 6. september 2006 #58 Skrevet 6. september 2006 Hovedgrunnen til at han vil vente, er fordi tærne mine er hovene.. Han tror at fingrene mine automatisk blir hovne da Husk at du får frykelig mye på sykehuset... Har skrevet sånn kort utkast til dåpen ( Glenn ville så gjerne det ), kom på godt over 80 stykker.. Æææ.. :s Anyhooow, jeg forventer at nesten alle disse besøker oss på sykehuset, klær skal det nok bli ;D Mamman og pappan til Glenn har forresten lovt oss vogn.. De er sååå stolte nå! Vi var på ultralyd i dag.. Og vi venter .. en jentebaby Hun var så nydelig der hun lå og lekte med beina sine! Hjertet slo helt perfekt, hun er rett og slett fullkommen så vidt vi kunne se.. De hadde fått nytt apparat, så de testa det ut på meg.. Mange jordmødre og studenter som kom inn, men det var bare fint.. Alle sa at det der så ut som ei jente, uavhengig av hverandres mening.. Da vi kom ut begynte jeg å gråte.. Herregud.. Jeg var helt overveldet av følelser, det var stoooort.. Jeg visste ikke at sånne følelser eksisterte, jeg.. Ny termin - 02 februar 2007 Keisersnitt får man ved fødselsangst.. De tvinger aldri en kvinne som ikke ønsker å føde vaginalt til å gjøre det.. Er alt bra med deg om dagen da ?
Gjest Skrevet 6. september 2006 #59 Skrevet 6. september 2006 Haha, kjæresten tenkte på det han også! Når han gav meg ringen så han " og ved bare antydninger til opphovning skal den ringen av!" Jeg nikket lydig og snappet ringen ut av hendene på han.. hihi=) Jeg vet jo at han ville ha en sønn han kunne lære og spille forball og bli proff, når vi satt og så på TV i går så han plutselig " Det er jo ganske mange gode kvinnelige fotballspillere også da" hehe, sånn helt ut av blå, bare plutslig sa han det.. Trodde jeg skulle le meg i hjel av han.. Han er så søt, så søt.. Det var fint og høre at alt var bra med babyen da! Fant de noen grunn til at du har så vondt? Hannah ja, det er ett fint navn=) Lillegullet mitt lå og sugde på tommelen sin hun, såå nusselig atte! Jeg har btw funnet nytt navn til vesla som er oppe til høring hos pappaen, Nova Isabelle, skikkelig kult syns jeg! Kjæresten mente at bare Nova ville bli for macho, derfor måtte han få med det kjære Isabelle.. Han har sagt at hun skal hete Isabelle siden jeg fant ut at jeg var gravid.. Jeg syns det for sukkersøtt, men hvis jeg får Nova er jeg fornøyd=) 2.februar er en fin dato=) Ja, kommer nok til å få mye av kjentfolk. Tobias har jo masse slekt i Sverige i tillegg som har ymtet frampå at de bør få komme i dåpen.. Så tulla får nok, nok stasj.. Jeg har nå bestillt 2 smokker til henne, av typen du viste meg på linken.. De var bare sååå kule! Mamma og pappa kjøper vogn til oss også!
Gjest Skrevet 7. september 2006 #60 Skrevet 7. september 2006 Hehe.. Woho.. Nova.. Det var spesielt.. Må smake litt på det altså.. Men macho var det ikke Super-Nova ? Hihi Kjæresten er halvt svensk, så det sier seg jo selv at det vil komme folk derfra og Har fått skikkelig mye å glede meg til Skal han lære henne å spille fotball ? Så fett! Det er helt utrolig dritfett! Lillebrortilkjæresten ble litt skuffa, han "skulle jo lære nurket der inne å spille fotball".. Så sier jeg at mosjon er det aldri noen som har hatt vondt av, så kikker han dumt på meg.. "Du kanke ha kvinnelig fotballspiller da!" Neivel, liksom. Da får vi prøve ballett.... Or not. Må stikke og gjøre lekser jeg.. Full timeplan i dag Svarer i kveld / i morgen tidlig..
Gjest Skrevet 7. september 2006 #61 Skrevet 7. september 2006 Ja, Nova er spesielt..! Likte det ikke først jeg, men når jeg fikk smakt litt på det ble det bare finere og finere=) Jepp, kjæresten kom til og med hjem med en bitte liten fotballdrakt som han helt bestemt mente at vesla skulle gå i.. Jaja sier bare jeg..P En ting som er sikkert er at jenta mi skal ikke begynne på ballett, jeg vil ha ei lita jente med bein i nesa, ikke ei pyntedokke i tutu som gråter over den minste ting.. Er akkurat ferdig med lekser jeg, puh.. Sitter og spiser is=) Jeg veit ikke om jeg gleder meg til og møte slekta hans fra Sverige jeg, har litt problemer med og forstå svensk.. Litt flaut og måtte si hææ? hele tida.. hehe=)
Gjest Skrevet 8. september 2006 #62 Skrevet 8. september 2006 Hehe.. Sa jeg at vi har sett på Liverpooldrakt i str 62 ? ;p Det har vi, og sånn SKAL vesla ha Guttete eller ikke, hun må lære seg at fotball er ikke bare for gutter. Er litt fett, kjæresten stusser alltid over at jeg leser sporten i VG. Men hallo da, jeg må jo det! Alva.. Jeg er syk.. OG JEG BLIR FAEN IKKE FRISK HELLER!!!! :( Vært syk siden forrige onsdag, presset meg på skolen to dager (senest i går), men det funker ikke.. Jeg burde holde senga. Må bruke helga på å drikke masse deilig te og kakao, hehe.. ;D Det med Sverige funker helt fint, kjære deg Jeg fant ut at de heller ikke forstår hva du sier alltid, men tar dere det sakte så går det heeelt fint.. Disse menneskene er da fra den sydlige delen av Sverige - de snakker Skånsk.. Det er en blanding av svensk og dansk Men det gikk, og guuud så stolt du er etterpå Men.. Er jeg teit hvis jeg ikke vil servere alkohol i en barnedåp ? Jeg har vært i en som hadde det, og jeg syntes ikke det tedde seg helt.. Det er barnets dag, ikke de voksne som skal drikke seg dritings.. Men ikke klag over familie, Glenn skal ha med hele firmaet sitt.. Husker ikke om jeg sa det og jeg, men jeg synes det virker litt..snodig ? De er 11 stykker - hva tror du om det ?
Gjest Skrevet 8. september 2006 #63 Skrevet 8. september 2006 Hehe, det blir jo bare så kult da! Typen skal ha manchester drakt da..P Jeg leser alltid sporten jeg, tror ikke typen tenker over det.. Han er jo sportsidiot da, alt som innholder en ball eller hva som helst er bare såå kult.. Stakkar Jessie, jeg er forkjøla jeg.. Får faen ikke sove om natta, bare ligger og snufser og snufser. Det er så irriterende! Te og kakao er nam da, jeg kunne drukket det til alle måltider jeg.. Det er kjedelig og bare ligge i senga da, huff.. Jeg blir så rastløs jeg.. Ok, jeg ble litt betrygget nå, familien hans er jo bare fra Stckholm da, hvertfall bedre enn Skåne! Jeg tror det skal gå bra.. Jeg skal ikke servere alkohol i barnet mitt sin barndåp! Det er absolutt ikke teit.. Mamma serverte ikke alkohol i hverken min eller storesøsteren min sin barndåp, ingen som reagerte på det.. Vil ikke ha drita slektninger i Nova sin barndåp, da skal vi feire Nova ikke ha fyllefest.. Hele firmaet??! Er ikke det litt merkelig? Det er vel ikke vanlig og be hele firmaet sitt i barndåpen vel? Nå har mamma kjøpt den Julia vuggen til Nova..! Den er såå nydelig, jeg vet det er sløseri med penger, men det er ikke mine penger.. Dessuten klarte ikke mamma og la være og kjøpe den når hun så den, den er jo inmari søt..! Den passet såå fint inn på det lyse-lyse gule barnerommet med hvite lister=) Flinke flinke kjæresten ha malt til den store gullmedalje.. Hvilken farge skal dere ha på barnerommet? (hvis dere skal ha barnerom da)
Gjest Skrevet 10. september 2006 #64 Skrevet 10. september 2006 Nei, vi skal ikke ha barnerom. Jeg skal jo bo på mødrehjem! Der er det hvitt, og står en gammel vugge.. Det blir så fint, selvom det bare er for en stund.. Når vi flytter sammen alle tre blir det nok rosa barnerom. Men da er jo Hannah et år, stor nok til å velge sånt selv! Vi var på kino i stad og magen min ekke akkurat liten lenger... HJELP som folk glante da ?! Har de lite å finne på eller siden de mååååå gro på magen min ?! For å så se stygr på meg ? Jeg har fortsatt den derre diva-trekke-hodet-tilbake-og-heve-pannen-looken hvis jeg vil Bare fordi jeg skal bli mamma, betyr ikke det at jeg ikke kan ta igjen, hihi. Faen, jeg synes dåpskjolen i familien er så stygg.. Den er helt vanvittig stygg, den er heklet og begynner å bli gul.. Den er ikke lenger så fin som da jeg ble døpt.. Tror jeg skal investere i en ny en jeg, også brodere inn navnet hennes på den.. Så kan jeg bruke den når hun får søsken, og de kan bruke den når jeg engang blir bestemor ;D *synge* Girls keep secrets in the strangest ways.. Girls don’t tell <3 Men nå må jeg ta natta. Jeg er helt kake. Den filmen vi så i stad (uro, norsk film) var jææævlig dårlig. Oddsen for at jeg hadde sett eden ferdig om ikke kjæresten hadde vært med erlik null Anbefales ikke....
Gjest Skrevet 11. september 2006 #65 Skrevet 11. september 2006 Åja, det skal du jo! Hadde helt glemt det jeg.. Rosa ja, vi valgte gult vi, jeg liker gult så godt.. Alle glor på meg også.. Magen er stor nå, er jo i uke 23.. Ingen av buksene min passer lenger så vi måtte gå til innkjøp av mammabukse.. Kunne sikkert presset meg inn i en vanlig, men orker ikke og gå i en bukse som gjør vondt.. Mamma har også kjøpt noen kjempe fine gensere til meg! Nå er det blitt endel babytøy her også ja, og stellebord, vugge og ny dåpskjole! Gå til anskaffelse av ny dåpskjole du! Nei skal nok ikke se Uro, men tenkte vi skulle gå og se click, den ser så kul ut! Ååå jeg er såå sulten, det er jeg alltid.. hehe=)
Gjest Skrevet 11. september 2006 #66 Skrevet 11. september 2006 hehehe.. jess er allerede to uker siden jeg hoppet inn i mammabuksene. det funker ikke med dieselbuksene mine lenger.. sukk. men alt for det lille gullet mitt click ja.. synes den høres bra ut selv. gi oppdatering Sulten.. Ikke snakk om sulten engang.. Jeg spiser 8 knekkebrød i slengen Vi ser på navn.. tror ikke jeg vil ha hannah allikevel. det blir så moteslavisk.....
Gjest Skrevet 11. september 2006 #67 Skrevet 11. september 2006 Hehe.. Jeg har ganske liten mage da.. Mamma sier at hun var mye større i uke 23, men når jordmor sa at jeg var i uke 23 og har termin 14.januar, da er jeg i uke 23 og har termin 14.januar.. Sånn er det bare!! Jepp, du skal få oppdatering, må bare se den først..P Jeg spiser jo nesten ett brød om dagen jo.. Jeg kommer til og ende opp som den flodhesten.. Men det er hvert det da=) Jenta mi hikker konstant! De første gangene var det kjempekoselig, nå er det kjempe plagsomt!! Jaja, hun gir seg vel etterhvert håper jeg.. Kanskje hvis jeg spiser bringebærsyltetøy? Det pleier og hjelpe meg når jeg hikker.. hehe=) Også har jeg måtte slutte og drikke cola, Nova blir jo helt turbo av det! Ja, det er ganske mange Hannah`er ute og går nå, men det er jo ett nydelig navn da.. Vi valgte bevisst ett navn ikke sååå mange heter.. Vil jo ikke at jenta mi skal bli hetende Nova R. og gå i klasse meg Nova S. og Nova L... Men jeg syns du skal velge det navnet du syns et finest da=)
Gjest Skrevet 11. september 2006 #68 Skrevet 11. september 2006 Hehe.. Brød er nok ikke det som er verst.. Verre med potetgull og skolebrød, vi har de som bare spiser sånt til lunsj i klassen.. Tullinger.. JEG VIL OGSÅ HA EN HIKKENDE BABY!? Åååå, baby, hikk da! Skrullejente.. Det er det jeg tenker på og.. Jeg vil ikke ha en Hannah E eller noe sånt.. Hun fortjener et spesielt navn! Som bare er hennes.. Eller ikke bare hennes, men som ikke alle andre har.. Vi hentet forøvrig bilen igjen i dag, er det mer feil som Chrico ikke har fikset kommer jeg til å banke dem opp - en etter en.. Setter ikke et spedbarn inn i en trafikkfarlig bil. Vi har ikke skinkeost. Herregud. Hjelp.
Gjest Skrevet 11. september 2006 #69 Skrevet 11. september 2006 Æsj ja, sånn usunn mat er jo ikke bra for babyen heller det da.. Vi har en som spiser 2 rislunsj og drikker sjokolademelk til lunsj HVER dag! Han er jo nesten feitere en meg jo.. hihi=) Kom igjen babyen til jessie, HIKK, hehe=) Det kommer nok snart.. Du kan godt få hikkingen til babyen min.. Er sååå lei av det nå..! Har du noen andre jentenavn du liker eller? Okei, hvordan bil har dere? Tobias skal kjøre opp neste uke.. Han gruer seg såååå mye.. Stakkar, han leser i ett strekk, hele tiden.. Vi har ikke mer bringebærsyltetøy.. Tror du de har det på bensinstasjoner? Jeg MÅ ha..
Gjest Skrevet 12. september 2006 #70 Skrevet 12. september 2006 Skal vi sjå.. Adele, Valentina, Ingrid og Embla.. Og kanskje Carolina, men tante heter jo Caroline da.. Jeg vet ikke jeg, det er mange hundretusen navn å velge mellom, orker ikke sette meg inn i hvert og enkelt av de.. Vi har en Opel Vectra fra 98, 1,8 liter, sedan, mørk grønn.. Den er helt fin, bestod eu-kontrollen med glans! Men nå var det den feilen etter kræsjen som de sier de har rettet opp i - igjen.. Håper jeg ikke taler for døve ører, _lover_ å åpne dem om det er mer feil med den tingesten nå. Helvete ass, angrer som en hund på at jeg tok media.. Seriøst, jeg vil ikke.. Har ingen verdens ting der å gjøre, det er masse nerder i klassen min har jeg funnet ut og jeg gidder ikke lære om dybdenærhet og hvor mye lys som slipper inn på bildet, og.. og.. Hjelp meg Såklart de har bringebærsyltetøy på bensinstasjonen! Men her er kiwi enda åpent i 6 min, høhøøh... Veien til førerkortet er dritt å lese. Hater å lese ting jeg ikke intresserer meg for. Var på deichmanske bibliotek i byen i dag, leide to bøker om graviditet og en fødselsfilm.. Nå er kiwi åpent i 5 min Må ta natta nå.. Er helt skutt.
Gjest Skrevet 13. september 2006 #71 Skrevet 13. september 2006 Adele skulle egentlig lillegull hete!! Men så fant jeg ut at typens x het Adele.. Plutselig ble navnet veldig uaktuelt...P Embla er kjempefint! Ingrid også, Valentina er kanskje litt spesielt, men jeg skal jo ikke uttale meg om det og velge spesille navn da.. hihi=) Egentlig ble Valentina veldig fin når jeg fikk smakt på det! Carlolina blir litt rart for meg da, mest fordi bestemoren min driver undertøys butikk som heter Carolina.. Hihi, pust dyyyypt inn Jessie.. Neida nå er det sikkert ikke mer galt med den vettu=) Vi har ikke Kiwi vi, bare en sånn dårlig nærbutikk med det aller nødvendigste.. Også bensinstasjon da=) Vi dro bort og kjøpte bringebær syltetøy da, jeg holdt på og gå på veggen.. Har dilla på knekkebrød med brunost og bringebærsyltetøy.. Jeg fikk 3 bøker om graviditet, en navne bok og 1 bok om babyer til bursdagen min jeg.. Fødselsfilm vil jeg ikke se, måtte se både fødselsfilm og abortfilm under seksualundervisningen i 10ende klasse.. Det var mer en nok for og si det sånn.. Jeg har ordnet så jeg har msn, tankte jeg kunne legge til deg.. Fant msn din over her hvis det er greit for deg? Jeg vil ikke legge ut msn min her, for den avslører liksom hele navnet mitt... Gi meg en oppdatering på hvordan pizzatreffet var da! Jeg skulle ønske jeg kunne være med.. Ååå.. Nei, nå må jeg gå og mase på kjæresten om at han må støvsuge.. Skulle liksom ha gjort det i mange dager..
Gjest Skrevet 14. september 2006 #72 Skrevet 14. september 2006 Hahah.. Bestemor driver undertøysbutikk Det er helt sheriff.. *gliser* skulle ønske bestemor også gjorde noe sånt kult! Måtte dere se en .. abortfilm ? Jeg hadde antageligvis skutt læreren, gravid eller ikke, det er ikke lov! Det er propaganda på HØYT nivå, vet du.. Legg meg til på msn du Steinalderpc'en din ville ha msn allikevel, altså ? Msn'en min avslører tildels hva jeg heter, de to n'ene på slutten er for de to etternavnene mine.. Pizzatreffet var bra det Vi ble 5 stykker + ei lita herlig jente som heter Mina! Sååå søt altså, håper min blir like rolig og nysgjerrig som henne... Støvsuge er ingen sak.. Verre å måtte vaske hyller (ja, jeg må ta meg sammen altså..) Hehe.. Men legg meg til msn da snuppa, så prates vi heller der.. Nå har hele bim fått et innblikk våre privatliv - nå er det på tide at vi holder det litt for oss selv! Må løpe på skolen nå.. Media i hele dag.. Æsj og æsj og æsj, jeg har gått fra å like helt greie fag til å haaaate dem. Lærere altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå