Gå til innhold

Takk for koslig BIM møte på Egon i går!

Anbefalte innlegg

En stor takk til Prinsessa for flott engasjement!

Var som sagt imponert over oppmøtet. At syv styker skulle ta mot til seg og komme, er ikke annet en imponerende! En av jentene nevte det som en måndlig akivitet, det er jeg for! Hva med dere andre? Fikk dere nok, eller har dere lyst å gjenta en annen gang?

Gøy å sette ansikter til nickene!

Ha en strålende dag jenter!

Hilsen

Fortsetter under...

Det var kjempekoselig jenter, og du Cemor VET at du må bare ta turen innover =)

Hyggelig å møte så mange søte og hyggelige jenter =)

Har j* vla hodepine idag da, skulle tro vi var på fylla igår* knis..

Annonse

Kjempe glad for at jeg tok mot til meg, og at jeg ikke snudde i døra...he he. tiden gikk så fort og plutselig var det gjort..fikk liksom ikke snakket ferdig om alt....skikkelige plaprekjærringer. Jeg er med hver mnd om bekkenet holder. anbefaler på det sterkeste at andre tar turen også...alle sammen er veldig snille asså.....hilsen fra lille blå smurfen

Da krysser jeg fingrene for at hvert et bekken holder!

Prinsessen: Supert tlbud om å hente cemor") neste gang, jeg har også bil og kan flytte meg rundt og brukes som sjåfør!

Vi må da klare å få med alle som vil være med neste gang! Kvalmen herjer vel kanskje ikke sånn neste gang heller! Forhåpentligvis!

Cemor") god bedring! Det var deg som ble så dårlig i går at du ikke kunne komme? Leit!

Rockesmurf, skydiver, prinsessen og alle dere andre... Noen som kjeder seg en kveld er det bare å si i fra hvis det frister med en kaffe på sparket! Eller bare en eplemost.....!! annen jobber mye overtid for tiden!

Ellers må alle sammen ha en vidunderlig dag videre!

Hilsen

Jeg er med hver månded=:D Mannen min syntes jeg så mere gravid ut enn noen gang da jeg kom hjem igår.. =;) Å det var såååå godt å få av seg olabuksa!!!!

Er også med på spontane kafebesøk! Dere var jo ikke skumle i det hele tatt!

Annonse

Fant to fine mammabukser på HM... men tro det eller ei da jeg skulle betale hadde jeg glemt lommeboka på jobben! Typisk!

Buksene var overraskende behagelige med det store stykke bommulsstoff som dekket magen! Fikk holde dem av til i morgen!

Hilsen

I morgen skal jeg opp på jobb og fortelle det til sjefen.... Men gruer meg faktisk mest til å ta på olabuksa igjen!!

NESTEN IKKE VÆRT KVALM I DAG =D Tror det gjorde godt å komme seg litt ut i går, jeg!

(MSN adresse: [email protected])

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...