Gå til innhold

noen med tviilinger i magen her??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Amanda

Jeg venter tvillinger 16.12. Har ikke vært så aktiv på forumet foreløpig. Driver mest med sniklesing. Gynekologen tror det er en gutt og en jente, men jeg skal på ny kontroll neste uke.

Jeg bor i Stavanger og har ei datter på 4 år fra før. Tvillingene mine har blitt til ved hjelp av ICSI prøverør. Jeg er ikke sykemeldt foreløpig.

Heisann :) :)

Dette er våre førse da, og det er to gutter der inne :)

Har termin nestn samtidlig vi, spennenede :)

Mine blir tatt med KS 3-4 uker før termin da.

Fått stor mage?

Jeg er ikke i arbeid, må ta det med ro pga kort livmorhals og ei blødende morkake :/

Hei,

jeg venter tvillingjenter med termin 28 des. Skal også ta keisersnitt rundt 3 uker før. Er 100% sykemeldt pga foranliggende morkake, men den vokser sakte, men sikkert oppover. Alt ser bra ut :-).

Godt å høre det er flere i des.klubben med 2 i magen :-)

Hvorfor skal dere ha keisersnitt bestemt allerede nå. Jeg har jo født normalt før og tror jeg ønsker det. Gynekologen sier at det er vanlig og prøve det hvis den første (nederste) tvillingen ligger i hodeleie og den andre enten i hodeleie eller i seteleie. Hvis ikke keisersnitt.

Har også fått høre at de ikke setter igang fødselen før termin, men jeg fødte 1 uke før termin sist så det er lov å håpe.

Magen er stor ja, begynner å kjenne tyngden på ryggen og i beina.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...