Tredjegull Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Jeg lurer på om du kan se om jeg er gravid nå? Jeg tok test i dag, men den var negativ... Tror det kanskje kan være litt tidlig å teste... Eller så er jeg ikke gravid:-( Om du ser at jeg ikke er gravid, så kanskje du ser når jeg vil bli det? Kan du også se hva det blir som vil spire i magen min? Og om det er flere enn en... Tusen takk for at du tar deg tid:-) Jeg er født 06.06.74 Klem
Tredjegull Skrevet 10. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 10. august 2006 Prøver å dytte denne opp litt igjen... Håper på svar:-)
Elastica Skrevet 10. august 2006 #3 Skrevet 10. august 2006 Merkelig -jeg svarte og lagret i stad, men hvor er svaret... Vel,vel tar det på nytt jeg da: Jeg fikk opp gode muligheter for at du er blitt gravid denne mnd. men at det er best å vente til mandag med å teste....for å få riktig resultat. Jeg får også opp muligheten for 2 barn i magen . En gutt og en jente:-) Jeg ønsker deg lykke til og håper den/de har festet seg XXX XXX XXX Klem
Tredjegull Skrevet 10. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2006 Tusen takk for svar:-) Blir spennende å se hva neste test viser... Kommer med en tilbakemelding om det stemmer:-) Kan du se flere barn på meg i fremtiden også? Klem
Tredjegull Skrevet 13. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2006 Ingen graviditet på meg fant jeg ut i dag... Men kan du se om det blir det snart alikevel? Og evn hva vil feste seg fast i magen min? Og når? Tusen takk for svar igjen! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå