Kaja_2013? Skrevet 9. august 2006 #1 Del Skrevet 9. august 2006 .. så ble jeg SÅ dårlig! Skulle ta bussen ned til sentrum, men måtte bare hoppe av for å kaste opp! Første og siste gang jeg skal ta buss, mens jeg er gravid - for en forferdelig opplevelse. Ristet og hoppet så ille at jeg nesten var redd jeg skulle miste spiren min:( Og jeg som nesten ikke har vært dårlig engang.. Typisk! Håper dere hadde det hyggelig på treff jenter - neste gang skal jeg GÅ når jeg skal på treff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gizom81 Skrevet 10. august 2006 #2 Del Skrevet 10. august 2006 Uff da, det var ikke bra. Det var en kvalm en til på treffet. Det ble et veldig trivelig treff, masse hyggelig jenter i samma båt. Kvamlen har kanskje gitt seg neste gang, så da får du bli med! God bedring! Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regnbuens barn™ . Skrevet 10. august 2006 #3 Del Skrevet 10. august 2006 Skrev nettopp et innlegg til hun som var dårlig igår, jeg kan anbefale akupunkturen jeg brukte i Oslo, 3ganger så begrenset kvalmen seg betraktelig. Mette Kim Groth heter hun, og er jordmor i tillegg, så da får du full pakke =) Hun holder til på Nordstrand og linderud klinikken, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaja_2013? Skrevet 10. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 10. august 2006 Tusen takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regnbuens barn™ . Skrevet 10. august 2006 #5 Del Skrevet 10. august 2006 Bare hyggelig., hun er på ferie nå men kollegaen tar imot for hun, hun er pg veldig proff, anbefales på det sterkeste. de har doppler og , så får du høre hjertelyden =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gizom81 Skrevet 10. august 2006 #6 Del Skrevet 10. august 2006 Tror de får mye å gjøre på nordstrand og linderud nå.... hihi, men det er nok definitivt vært å prøve!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaja_2013? Skrevet 10. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 10. august 2006 Hvor mye betalte du forresten for behandlingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regnbuens barn™ . Skrevet 10. august 2006 #8 Del Skrevet 10. august 2006 første gang var vel 450kr, og de andre gangene er 300kr, hun bruker lang tid på deg., betalte 600kr på skøyen for en knapp halvtime.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
findus Skrevet 11. august 2006 #9 Del Skrevet 11. august 2006 Og jeg feiga ut i siste sekund... Pinlig... Håper ikke det er så veldig lenge til neste gang! Og håper dere koste dere gløgg, dere tapre quinder som møtte opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå