Gå til innhold

ehhhh....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

missed abortion. fosteret dør, men kroppen tror fortsatt det er liv, og det kan gå en tid før utstøtingen skjer.

 

Jeg begynte å blø i uke 10, og under innvendig ul så vi at fosteret hadde stoppet i vekst rundt uke 6. veldig trist, fordi man går og ikke merker noen ting.

Dette skjer med ca 30 % av tilfellene sa de på sykehuset, så det er mer vanlig enn mann tror. Man kan prøve på ny med en gang etter en utskraping, hos meg fikk jeg mensen 1 gang, vi telte dager til eggløsning, og så satte vi i gang;) Nå kommer babyen med utovertiss om 17 dgr:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki... takk for svar. jeg var på UL i uke 8 og da banket hjertet fint. nå er jeg nart i uke 12 og har sett litt rosafarge på papiret etter toalettbesøk. så er så redd for at jeg blør, men det er vel kanskje ingen tvil om at man vikelig blør når man aborterer?? eller?

 

uansett, så bra at du ble gravid igjen så snart! og masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må vel da mene 30% av de svangerskapene som ender med ufrivillig abort? Altså 70% spontan og 30% missed abortion? Må ikke blandes med 30% av alle svangerskap, for det kan ikke stemme...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...