Gå til innhold

En time til dagen her er over gitt....JEG HAR ETT FORSLAG......

Anbefalte innlegg

TAnta er iIKKE her enda...heldigvis...men hun sniker seg rundt tenker jeg..

Hva syns dere om sånn nabovakt? Står vakt til hverandre og tar henne før hun går inn døra...med en steikepanne eller noe?? MÅ JO FUNKE!!!

Fortsetter under...

Ja dette er jeg med på!! Når hun ikke viste seg på søndag og ennå ikke har dukket opp, så skal jeg jammen meg sette opp vakt!!!! Tror jeg trenger et par stykker, for hun tanta mi pleier å være ganske sterk. Ta med deg en ekstra stoooot hund også, eller ta to du, hørt hun skal være redd for hunder. Desverre er min hund altfor liten til å skremme vekk noe som helst..(men har satt han på vakt for det da..)

JAAA..ta med ALLE hjelpemidler dere har da! Jeg stiller med nervegass osv...hehe..SKA TA HENNE....pass på at hun ikke sniker seg inn om natta..hun pleier ikke gjøre det til vanlig..men hun blir jo bare mer og mer utspekulert!!!! Om vi slår sammen mine 2 puser og din hund blir d nok!!!!

KAMPANJE: NED MED TANTA INN MED BABYEN!!!!!!!

Annonse

Hadde IKM i går jeg:) Ingen tegn til tanta enda..men syklusene mine er jo helt rævva..hehe..kommer sikkert om 10 dager eller noe! huffameg...NEI NABOVAKTER vi må SAMLES til dyst.....NED MED TANTA NED MED TANTA NED MED TANTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...