Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #1 Del Skrevet 9. august 2006 Kan noen finne et relativt langt jentenavn uten overnevnte endinger.....? Liker ikke Michelle, Nathalie og slike navn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #2 Del Skrevet 9. august 2006 ELISABETH MERETHE MARGRETHE AGNETHE CATHRIN TORUNN GUNNHILD TIRIL LINNEA MARIANN MONIKA AUDHILD TURID LISBETH MARGIT VIBEKE SVANHILD RAGNHILD RAGNVEIG CHARLOTTE GUDRUN SIGRID HELENE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. august 2006 #3 Del Skrevet 10. august 2006 Anne, Anna, Annbjørg, Annveig, Agnes, Annfrid, Annlaug, Audhild Berit, Bjørg, Birte Dorit, Dorte, Dorthea Eva, Eirun, Evy, Else, Elisa/e, Eldrid, Eldbjørg, Eli Gerd, Gudrun, Gøril, Gyri, Gunnveig, Gjertrud Hanne/a Hilde, Hild(e)gunn Ingunn, Ingvild, Ingrid, Ingeborg, Ingebjørg, Ingveig, Ildri Jorid, Jorunn Kristin, Kristine/a, Kari, Karin, Karina/e, Karita, Karen, Klara Lise/a, Lotte, Liv, Lillian, Live, Lene Marit, Mari, Mona, Mette, Mildrid, Magnhild, Mary Nina, Nille Oddveig, Oddbjørg, Oddrun, Oddhild Petra, Pernille Ragnhild, Ragni/e/a, Rannveig, Ragnfrid, Randi, Rita, Runa Stine, Signe, Sigrunn, Synne, Siv, Serrianne, Synnøve Tora, Torill, Tone, Trine, Torbjørg, Tordis, Trude, Una, Undis Vera, Vigdis Ylva, Ymbjørg Øydis, Øyunn, Øyfrid Åse, Åshild, Åste/a, Åsne Velg og vrak - håper noe av dette kan sette deg på noen idèer, i alle fall... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 10. august 2006 #4 Del Skrevet 10. august 2006 Agnetha, Agathe, Sunniva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supermum01 Skrevet 10. august 2006 #5 Del Skrevet 10. august 2006 Hmmm - lange? Margareta Susanne Helene/a Vibeke Marianne Katarine/a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #6 Del Skrevet 11. august 2006 Tusen takk for svar... Det mangler ikke på navn ser jeg:) Da kankje jeg kan få satt litt på plass!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #7 Del Skrevet 11. august 2006 si meg, har dere seriøse fritidsproblemer som sitter med nesa i navnebøker på detta viset???? Tar jo en eeeevighet å komme på så mange navn, unngå endingene, og skrive dem ned. *Rister på hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supermum01 Skrevet 11. august 2006 #8 Del Skrevet 11. august 2006 Folk har vel forskjellige interesser. Din er visst å fornærme debattantene.....? Du kan sikkert finne på noe mer fruktbart å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. august 2006 #9 Del Skrevet 12. august 2006 Hehe... Fritidsproblemer har jeg ikke, nei. Og den evigheten det tok å komme på de navnene jeg skrev i innlegget over, det var omtrent akkurat så lenge som det tar å taste dem inn på skjermen. Sitter så absolutt ikke med nesa i noen navnebok, nei! Navneboken vår er til og med på utlån for tiden. Det er ikke alle som har så tungt for det, skjønner du... :-) Fy da, den var muligens litt stygg, men det gir jeg egentlig blaffen i! *risterpåhodetavdegsommåirriteredegoverandrestidsbruk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 12. august 2006 #10 Del Skrevet 12. august 2006 Pernille Ulrikke Fredrikke Anikken Marthea Therese Johanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ozela Skrevet 14. august 2006 #11 Del Skrevet 14. august 2006 Hvis du ser etter noe sjeldent, Abelone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #12 Del Skrevet 16. august 2006 Hovedinnlegger sier takk for svar!! Er ikke bare jeg som er opptatt av navn ser jeg.... Tror noen ganger at jeg er litt sær når jeg stadig ser og tenker over n avn og analyserer de... Skal tenke over disse navnene jeg så kankje jenta får navn... Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå