Gå til innhold

hjelp, har jeg mista spira mi???

atina1-aprilbaby

Anbefalte innlegg

jeg har begynt å blø som at jeg skulle ha fått mensen.. er det størst sjanse for at jeg mister det.. har ikke hatt noen smerter..

er det noen som har hatt det sånn og ting gikk bra??

har det så vondt nå, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg...

håper jeg kan få noen svar...

takk på forhånd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Huff, jeg føler med deg ! Hvis du ser litt lenger ned i dette forumet, finner du et innlegg av meg om samme tema. Skrev også et inn under 2. trimester på leting etter solskinnshistorier, og de finnes!! Mange opplever blødninger under svangerskapt, og det kan gå veldig bra. Jeg har også blødninger i dag, og skal en tur til fastlegen min i morgen. Kommer til å be om en UL, for å slippe å lide meg gjennom helgen. Anbefaler deg det samme. Prøv å slappe av ! Det går nok bra !! Og hvis det mot formodning ikke skulle gjøre det, så er det naturens måte å ordne opp på, Slik prøver ihvertfall jeg å tenke. Men vet det ikke er enkelt. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg ringte legevakta, fikk beskjed om å ligge helt i ro.. men ro i tankene mine er vanskelig... skal ringe fast legen min i morgen..

håper alt går bra med oss begge to..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg vært på legevakta og de mente at alt var bra.. utrolig lette og lykkelig..

så nå får jeg bare tenke positivt og håpe at spira sitter fast:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk mensen blødninger og mistet. er du usikker,så be dem sende deg til ul... er vodt å vite hva som har skjedd... når jeg gikk til legen og sa at jeg hadde fått mensenblødninger,så sa han at det var mange som hadde det,og det gikk bra. men jeg skal ha ul !!! så han måtte sende meg til ul,...da hadde jeg mistet. bedre å vite det enn å ikke vite noe i det hele tatt vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tidlig i et svangerskap kan man ikke være sikker på om barnet fortsatt er der uten en ul. Hadde jeg vært deg hadde jeg bedt om ul. da er du helt sikker. Jeg har opplevd 2 ganger og fått beskjed om at alt er bra også så har det likevel ikke vært det.

Lykke til:-)håper alt går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei !

Det ser ut som om vi opplever det samme... Legesjekk i dag. Han mente også at alt er bra med meg. Men jeg har fått time til UL på onsdag. Så da er det bare å fortsette å leve som normalt, sa han...

Huff, kjenner at jeg enda er litt urolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...