Gå til innhold

September: ung mamma??


Mamma til Madeleine

Anbefalte innlegg

hei!! jeg er bare 16 år og har termin 29 september, lurer på om noe andre er like gammel som meg, eller har vært i mine fotspor før???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heihei :o) jeg er selv noen år eldre enn deg.. 23 og venter min førstefødte. Men, i novemeber i fjor fødte min lillesøster på 16 år en nydelig gutt, Tobias. Mamma og barn har det veldig fint, hun er kjempeflink og jeg er kjempestolt av min "Lille" søster..:o)

 

Håper du har det fint og er tilpass med den nye tilværelsen :o) - er sikker på at du vil klare deg kjempefint.. Håper du har foreldre, venner, kjæreste som støtter deg!!!! :o)

 

Lykke til :o)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var 17 da jeg fikk min første å d gikk kjempe fint....er nå 26 å venter nr 4.. dette kommer du til å klare kjempe fint...lykke til viss vi ikke snakkes mer her inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Jeg er 20 år og venter mitt første barn..en liten gutt kommer 27september hvis alt går etter planen(bare å vente å se) :)..var ferdig med utdannelse og har funnet mannen jeg elsker så hvorfor vente? Ikke alltid man trenger å ha ting som f.eks utdannelsen der heller...man bare vet at det er riktig..

 

Lykke til alle sammen:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var 17 når jeg fødde min første,2 mnd før jeg ble 18,men det gikk veldig fint:) det går nok kjempe fint,ta i mot all den hjelpen du kan få,lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 16 når jeg fikk min første, er nå 31 og venter nr. 2.

Det gikk veldig fint selv om jeg var ung. Det er ikke så mye jeg husker av det nå egentlig. Fikk mye hjelp av min mor, kjæresten min og hans familie og mine søsken. Skjønner nå hvor viktig de faktisk var for meg. Ikke lett å klare alt alene, ikke når man er 31 heller, men det hjelper å ha noen år på baken.

Jeg har vært heldig, fikk en fin, frisk og rolig gutt, har klart meg økonomisk og fått meg en utdannelse. Tror faktisk ikke jeg hadde fått like mye fornuftig ut av livet om det ikke hadde vært for lille gutten min. Han tvang meg til å bli voksen og tenke på fremtiden. Man må gjøre noen prioriteringer som ikke alltid er morsomme, men det glemmer man fort. Samtidig er det viktig å være litt egoistisk. Det er lettere å la sine egne behov komme først når barna er små, enn når de blir større og får egne meninger og det blir mer å ta hensyn til. Mitt råd til deg er å gjøre det du ellers ville gjort. Alt er mulig bare man planlegger det godt nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...