Gå til innhold

I`m back, but not in black.. hihi=)

Gjest

Anbefalte innlegg

Heihei=)

Etter en sommerferie fra BIM er jeg nå tilbake, men forskjellen er at nå er jeg 16.. hehe=) og 17 uker på vei da, bare 165 dager til jeg får se lillegull nå, det her da ikke sååå lenge.. *utålmodig*

En liten oppdatering: Jeg og kjæresten min kunne ikke hatt det bedre, vi er sååå lykkelige! Alle "vennene" mine som ikke har oppført seg ordentlig har jeg nå brutt kontakten med, deilig! Sitter nå igjen med 3 virkelige venner som er ufattelig snille og forstååelses fulle!

Navnevalget har vært sommerens store hodebry, siden jeg gjerne vil gi babyen min ett navn den virkelig liker!

Kom gjerne med forslag, liker litt spesielle navn som må være internasjonale siden halve slekta mi bor i Canada!

For de som ikke husker hvem jeg er, jeg er hun som ble gravid med et uhell og har verdens snilleste foreldre som ordnet og styrte masse for meg! Det ble vel kanskje ikke enklere og forstå nå men men..

Også var det en ting til, jeg trenger noen råd fra noen erfarne babyshoppere: hva trenger jeg til gullkulen? Veldig usikker på dette, trenger litt hjelp..

Sensommer klemmer fra:

Fortsetter under...

Hvor i helvete var foreldrene dine da du som 15¨prøvde å bli gravid???????????????? Og hvorfor ble ikke barnefaren anmeldt? Eller er han like Ung som deg? Og hva gjør du når den fantastiske kjæresten går fra deg når andre 16 åringer blir mer spennende og han ikke orker babyskrik og bleieskift? Med rette mistet du venner for du er ikke riktig velbevart.Men det er det færre og færre som er her inne så hjelpe meg for en fremtid den nye generasjon får!

Kjære anonym, jeg syns du burde lese litt nøyere før du begynner å dømme meg, jeg prøvde absolutt ikke å bli gravid! Jeg syns det er dårlig gjort av deg og komme med sånne komentarer, det var ikke en koselig måte å starte dagen på i hvertfall!

Jeg gjetter på at det er du som har lagt inn de lite hyggelige komentarene lengre nedover også, i såfall: er du ung og gravid? Hvis ikke hva gjør du inne på dette forumet? Det er for folk som er unge og gravide, ikke for folk som ønsker og kritisere de unge og gravide!

Også syns jeg det er feigt av deg og signere med anonym..

For meg var ikke abort ett alternativ, jeg klarte rett og slett ikke å drepe det lille mennesket inne i meg! Mange mener jeg burde ha gjort det, men jeg står for valget jeg har gjort og er klar over at det ikke bare kommer til å bli en dans på roser og ha ett barn.

Jeg har mange som støtter meg og jeg vet at jeg skal klare det, så slutt å slenge dritt til unge gravide og mødre, hvertfall når du ikke har lest innlegget ordentlig en gang!

Annonse

Hei Alva!

Ikke bry deg med denne anonyme, h*n tror visst at ved å gjøre livet surt for unge gravide/prøvere på dette forumet ved å kalle de stygge ting kommer til å gjøre revolusjon ved at ingen noensinne kommer til å bli gravide før de er 25 igjen. Det eneste h*n oppnår med oppførselen sin derimot er å såre og fornærme, og at folk slutter å bruke BIM og melder seg inn et annet sted.

H*n tror visst også at "ung og gravid" er en form for konspiratorisk rottereir der vi oppfordrer og oppmuntrer unge uvitende om til å formere seg. Det er jo der h*n tar feil, ettersom det er flere som etter å ha vært på denne siden har ombestemt seg mht prøving, (etter å ha hatt hyggelige samtaler med andre unge som er gravide) og siden ellers primært er for unge som allerede er gravide, og ganske mange av de som ble gravide under 18 faktisk ble gravide ved et uhell, og man trenger støtte og oppmuntring med noe fremmed, skummelt og spennende.

Men noen mennesker er bare så dumme, og ser ikke lenger enn sin egen nese..

Prøv å ikke ta deg nær av det, og ikke svare på de rekkene /skarpe innleggene H*n skriver. Da får vi en mye hyggeligere side!

Jeg syns iallefall du er tøff som har tatt det valget du har tatt!!

Og ønsker deg lykke til videre i svangerskapet!

klem fra

Hei der

Er første gang jeg skriver her inne og kan vel ikke si eg er ung og gravid. Er vel egentlig litt fasinert av hvor unge og til tider fornuftige dere er herinne.. Ble litt lei meg da jeg leste den første anonyme her jeg også og tenkte jeg ville skrive noen ord...

Du virker som ei fornuftig jente - til tross for at du ble gravid som 15-åring. Jeg er veldig glad d ikke er meg - d må jeg bare si!

Men vær glad for støtten fra kjæresten, fra foreldre og venner - dette klarer dere helt sikkert!

Og til anonym - d er ikke bare barn av 16-åringer som evt blir "skilsmissebarn". sjansen er ganske stor for at far på 30 også finner seg en annen....

og hjelp til hva du trenger Alva: vogn, seng, bilsete (kanskje litt tidlig for dere, men om den lille skal sitte på med besteforeldre..), noen bodyer og bukser til sykehuset, ammeinnlegg er got å ha, mange mener ammepute, vippestol og saueskinn er greit, en plass til å stelle prinsen (stellematte).. var d jeg kom på nå da...

Lykke til !!!

Tusen takk for alle rådene og ikke minst for støtten, det er jeg utrolig takknemlig for!

Jeg har nå bestemt meg for å ikke la denne anonym ødelegge dagene mine, jeg skal klare dette!

Uansett er det det samme hva h*n sier for det er forsent og ta abort, avgjørelsen er tatt og jeg skal sta for valget jeg har gjort og prøve og være den beste mammaen i hele verden når den lille bestemmer seg for å komme ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...