Gå til innhold

endelig i gang med sprøyter..

Anbefalte innlegg

Hei:-)

I dag har jeg satt den første sprøyta, jeg satt lenge før jeg klarte å stikke den inni..Men det gjorde jo ikke vondt da, det er så sinnsykt deilig å være skikkelig i gang med dette..

Skal oppover til Trondheim uke 34, både gruer å gleder meg...

Håper bare at alt klaffer for oss nå, venta så lenge på å bli gravid...

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5869357-endelig-i-gang-med-spr%C3%B8yter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei, godt å høre at det ikke bare er meg som styrer med de sprøytene, men du er jo modig som setter de selv:) Min samboer må sette de på meg, og jeg kan ikke fordra sprøyter. Så det er litt av ett sirkus. Men nå er endelig den første satt(igår).

Hører til i Haugesund, og skal på UL neste fredag.

Spennende dette ja:)

Lykke til med stikkingen:)

hei ringen68..

Ja jeg må pent sette sprøyter på meg selv jeg, min samboer er jo livredd for sprøyter.

Jeg skal på min første ul på mandag for å se ann medisineringen, å så forhåpentlig den siste på fredag den 18. Blir spennende å høre hvordan det står til der inne.

Er det privat eller offentlig du går til da?

Jeg hører til det priv, vi ble dritt lei av å vente på det off....

Men jeg ønsker deg masse lykke til...

hadde vært koselig å høre fra deg igjen, kanskje vi i fremtiden kan ha kontakt....

Masse lykke til vertfall :-) :-)

klemmer:-)

Jeg og satte min første sprøyte igår. Er på andre forsøk, så helt den første blir det jo ikke......

Det gjør jo ikke vondt i det hele tatt!!!! Jeg satt og som deg sist gang, og psyket meg opp. Da jeg, etter en time(!!!) på badet, endelig klarte å sette denne fryktinngytende saken i magen, kjente jeg jo ingenting.

Ble nesten litt flau på egne vegne.........

Så kjekt da at vi ligger helt likt i løypa. Selv skal jeg på ul neste fredag, og uthenting i uke 34. Sist måtte jeg gå tre dager ekstra på gonal- f, samt øke dosen litt i slutten. Kanskje jeg må det denne gangen også. Da blir det uthenting på onsdagen.

Veldig spennende uker foran oss.

Annonse

Hei igjen "snart mamma"

Jeg måtte gå et par dager ekstra på sprøyter sist, håper ikke det skjer denne gangen. Bruker menopur nå, håper det virker bedre:)

Jeg hører til i Haugesund, så det er offentlig. Det har gått fort for vår del, for jeg er jo en aldrende dame(38):) Startet opp i fjor høst, og hadde ett mislykket(fikk ikke tilbakeført egg) rundt nyttår, og ett rundt påske(fikk tilbakeført men fikk mensen). Så nå håper vi det klaffer denne gangen..

Hadde absolutt vært koselig med kontakt ja:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...