Gå til innhold

Hei alle prøvere:) Hvordan får dere tid til å

Anbefalte innlegg

lage barn?

Jeg trenger tips her altså, for vi har nå bestemt oss for å satse på vårbaby. Men, hva skjer, vi har jo aldri tid eller overskudd til å lage:) Setter dere av tid, eller tar dere som det kommer? Jeg tenker at vi helst bør "prøve" hver 2-3 dag, men dagene går, og vi har aldri tid. Blir nok et barn som er unnfaget av en "kjappis" dette her:)

Fortsetter under...

Jeg tror de fleste her tar seg tid i tiden rundt eggløsning. Dette er jo noe de fleste her inne ønsker veldig sterkt. Men egentlig burde flere, meg selv inkludert, hatt en mer litt avslappet holdning til det hele. Tenker jo knapt på annet til tider....

Lykke til:)

Ja,selvfølgelig. Forstår at dere tar dere bedre tid rundt el. Mitt problem er at jeg aldri vet når el er, har alltid vært veldig uregelmessig. Så har liksom tenkt at jeg må gardere meg med sånn annenhver dag, men det var nok en litt urealistisk tanke. Må nok gå til anskaffelse av en slik el-tester, så det kan bli litt mer målretta arbeid:)

her er det spontansex når vi ønsker.. Jeg er ikke noe spesielt glad for pliktsex, da blir ikke forholdet og humøret mitt noe særlig... Dere kan jo sette av tid til hverandre, lage en god middag osv. Ellers kan man satse på at det går bra uansett når dere har sex..

hei Barola!

vi sliter med det samme!

gubben jobber 11-12 timer hver dag,så er som

regel ganske sliten når han er hjemme.

men heldigvis er han like ivrig(om ikke ivrigere...)

som meg,så han stiller villig opp rundt el.

men noen mnd blir det kun el dagen.

kan jo ikke ofre liv og helse for prosjektet heller.eller...

noen får jo baby etter èn kose kveld,så..

det er veldig greit å bruke cb el-tester.da vet du nøyaktig

når du har el.

lykke til!!!!

Annonse

Syns det går veldig greit med den delen av prøvingen ( er jo selvsagt den viktigste..hehe...), og er det dager vi er ekstra slitne så tar vi heller tiden til hjelp. Har til nå ikke tatt el-tester, så passer på regelmessig kos gjennom hele måneden.

Vi prøvde annenhverdag metoden over 5pp og det ble ingen spire av det. No er jeg blitt gravid og det er resultatet av kun to impulsive"ikke tenke på baby" kjappiser i el-tiden, hva som gjorde susen hos oss vet jeg ikke.

Men det var 5 lange og pliktfulle pp før det klaffet for oss og vi begge ga avkall på en del andre ting i de mnd, eks sosiale sammenkomster og helger hver for oss med venner og slikt.

uansett lykke til og håper det klaffer snart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...