Gå til innhold

Hei på dere alle - jeg er ny her ;-)

Anbefalte innlegg

Bortsett fra et bittelite innlegg ang. bruk av smokk, er jeg helt ny her, så jeg tenkte jeg skulle presentere meg og si hei!!

Jeg er 27 år og har nettopp fått mitt første barn - en nydelig jente. Vi bor i Oslo området, etter å ha flyttet tilbake fra 3 år bosatt i Roma. Babyens pappa, min samboer, er italiensk.

Den lille prinsessa ble født på Akershus Universitetsshykehus den 5 august kl 08.59. Hun var 52 cm lang og veide 3340 gram.

Jeg må vœre den lykkeligste mammaen i hele verden, og hun er garantert den vakreste lille babyen ;-))))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5869066-hei-p%C3%A5-dere-alle-jeg-er-ny-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med tulla!

Sjølv er eg 24 år, vestlandsjente og har ein nydeleg gut på 10 1/2 mnd (og må nok dessverre rette på deg - for VÅR baby er den vakraste ;-p) saman med mannen min.

Må og ønske deg velkommen på desse sidene, her får du svar på alt du lurar på! Flottare sider skal ein leite lenge etter :o)

Annonse

Tusen takk til alle som har ønsket oss velkommen ;-)) Alltid hyggelig å bli tatt godt imot.

Maika & Laika: Deg husker jeg også fra BIM!!! Ja, det er morro (og litt trygt også, savner nemlig Bim litt ennå ;-))) og se kjente nick her inne også. Hvordan går det med deg???

Hei!

Gratulerer så mye! Kommer fra bim jeg og, innom her for første gang i dag. Fikk mi jente den 4 aug...kl 22.23 på kvelden :) hun var 3150g, 50cm. Blir koselig å holde til her inne fremover, et kjekt sted!! er 3 år siden sist jeg var medlem her.

tror faktisk jeg må inn å skifte nick...hihi

Jeg er ganske ny her jeg også, og vil ønske deg og tulla hjertlig velkommen. I fjor var jeg en ganske "passiv" Bim'er mens magen vokste, sugde til meg all info jeg kunne få. Skrev veldig lite innlegg, men brukte søkefunksjonen MYE;) Selv er jeg 34 år, har en sønn på 7 mnd. og er både en lykkelig og sliten mamma, he he.

Annonse

Hei igjen cat og mini!

Sorry, så ikke dette før nå. Takk som spør, det går fint med oss! Har naturligvis mindre tid ved dataen enn før, hehe. Jenta mi er veldig snill og grei, spiser sjeldent men lenge, og sover mye fremdeles. Hun skravler og smiler, det er veldig gøy!

Hvordan går det med dere da?

:)

Hei! Vi møttes nesten på Ahus. Fødte der 23. juli, og dro hjem 26. - men nesten.

Morsomt, jeg har aldri svart på noen av innleggene dine tror jeg, men jeg kjenner en som heter "Cat"hrine og har bodd i Roma i flere år. Tenkte en stund at du måtte være henne, men siden hun er et år eldre enn meg, og jeg er 34, kan det jo umulig stemme.... Samboeren hennes er forresten ikke italiensk, men hun traff ham i Roma så.....

Hei en gang til!

Hei! Velkommen hit og gratulerer så mye med prinsessen din=)

Selv er jeg 22 år og bor i Trondheim. Har samboer på 22 år, og sammen fikk vi en liten prins i januar;) Han er snart 7 mnd. og verdens vakreste baby selvfølgelig=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...