Jente1980 Skrevet 9. august 2006 #1 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg hadde siste mens første dag fredag 30 juni, og det vil si at jeg har fullgått 5 uker og 5 dager, men vil ikke det da si at jeg er 6+5 på vei, noe som jeg tror...!?? For jeg er jo i min 6 uke nå... Eller er jeg 5+5 på vei??? Nå ble jeg plutselig litt usikker her jeg satt og sjekka terminkalkulatoren her på BIM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 9. august 2006 #2 Del Skrevet 9. august 2006 Du er 5+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten i magen Skrevet 9. august 2006 #3 Del Skrevet 9. august 2006 Du er 5+5, men i din 6 uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 9. august 2006 #4 Del Skrevet 9. august 2006 uke 0 er den første uken, så derfor er du 5+5, men i din sjette uke skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente1980 Skrevet 9. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 9. august 2006 Hah! Sånn kan det gå Tusen takk for svar, nå er jeg plutselig 100 % sikker på hvordan jeg skal omtale hvor langt jeg er på vei takket være dere;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå