lillegutt&snuppegull+knøttet Skrevet 9. august 2006 #1 Del Skrevet 9. august 2006 Hei.. Som så mange andre går jeg i disse dager i håp om at spiren endelig skal sitte.. og leter selvfølgelig også etter alle mulige symptomer... Tror jeg hadde el for ca 11-12 dager siden, og kjenner til tider veldige stikkinger i puppene, samt at det kjennes ut som om det er en liten utbulning i livmortappen... Vanligvis er det jo mer en innbulning.. hehe.. Noen som kan si meg hvor fort dere kunne merke symptomene etter el? Eller evt om det tok lang tid før dere merket noe? SIst jeg var gravid tror jeg at symtomene begynte da jeg var ca 5 uker på vei.. Håper noen har lyst å komme med sine erfaringer, lengter så veldig etter en liten baby igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #2 Del Skrevet 9. august 2006 Synes det blir litt mye "mas" om sånt her inne. Hvis det er 11 - 12 dager siden EL så kan du jo snart teste, ikke sant? Kanskje noen andre vil svare deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 9. august 2006 #3 Del Skrevet 9. august 2006 Kjennte det ca 2 uker etter eggløsning. Stikking i puppene, ligament strekk og stikking i ene siden i livmoren/egglederen (?). Tror kanskje jeg kjennte det tidligere denne gang, fordi jeg har en datter fra før og vet hvordan symptomene er;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 9. august 2006 #4 Del Skrevet 9. august 2006 jeg synes det er greit at du spør her. Gjorde det selv når det var noe jeg lurte på. Jeg begynte å kjenne symptomer bare noen dager etter el, men det ble sterkere og sterkere jo nærmere ikm jeg kom, men det tok over en uke etter ikm før jeg testet positivt. Håper spiren sitter denne gangen! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Cherrypie♥ Skrevet 9. august 2006 #5 Del Skrevet 9. august 2006 jeg ble kvalm 1 uke etter EL og jeg fikk ømme pupper etter 10 dager eller noe pluss stikninger i magen hadde jeg helt fra EL og til uke 5. nå kjenner jeg de bare avogtil at det strekker i side..er i uke 11 nå lykke til! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 9. august 2006 #6 Del Skrevet 9. august 2006 Ikke bry deg om anonym....det er jo derfor vi har disse sidene, -er det ikke.. Anonym kan dra dit pepperen gror hvis innleggene ikke passer henne! Med nr 1 ble jeg skikkelig øm i brystene på dag 14 i syklusen. Dette var først syklus uten p-piller så når tid jeg hadde el er ikke godt å si. Testet klart positivt på dag 27.... Nå med nr 2 fikk råmelk på dag 22, på dag 24 (7 dager etter kalkulert el) fikk jeg 3 bloddråper i trusa som jeg lurer på kan ha vært en sjelden festeblødning. Dag 26 hadde jeg veldig hard mage og noen stikninger i magen. Testet positivt på dag 27.... kom etter oss da inn i aprilklubben, det er god plass der til mange flere! Lykke til! *Rose 4+3* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. august 2006 #7 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg var akkurat på jakt etter svar på det spørsmålet som ble stilt her. Når det gjelder anonym som svarer vil jeg bare si at hvis du ikke har tenkt å svare på spørsmålet hennes, trenger du vel heller ikke skrive noe i det hele tatt? Ingen vits å lage sur stemning. At en snart kan teste hjelper ikke når en lurer på noe akkurat NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå