Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen andre enn meg som er blitt litt lat av å gå gravid? Før trente jeg et pår ganger i uken, men jeg har nesten ikke beveget meg i hele sommer jeg... (og jeg har hatt fri i ca 7 uker). Tror kondisjonen min har dalt kraftig.. er dere andre noe sprekinger? Er det bare meg som tar livet med ro?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5868706-lat-av-%C3%A5-g%C3%A5-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan vel ikke påstå at jeg er så veldig aktiv nei, men jeg orker ikke å jobbe hele dager engang, alt er forfeldelig slitsomt!! Har man ikke energi så har man ikke det... (Men har litt dårlig samvittighet likevel... Jeg kan sikkert trille bort til sykehuset når den tid kommer ;)

Jeg er også blitt kjempelat siste tiden.... Huff, alt er plutselig et så mye større ork:-(

Har ambisjoner om å gå en tur hver dag, men har vært så sliten etter jobb noen dager at jeg ikke har klart å tenke på det. Jeg har også en jobb som krever at jeg er litt aktiv og merker nå at jeg trenger mye mer pauser enn før. Hadde jeg bare klart å holde meg unda is og godteri, men jeg er jo en skikkelig søtmons i tillegg....

Men med en stadig voksende mage så skal man vel ikke ha dårlig samvittighet for at man ikke er like sprek som før! Vi har jo tross alt litt ekstra bagasje:-)

Gikk en ganske lang tur i ettermiddag i regnet, tvang meg ut. Har også vært "lat" om en kan si det. Trente en del før graviditeten men det har dabbet av. Er mye mer sliten nå enn før. Har en stillesittende jobb så jeg burde gå mer. Så i ettermiddag tok jeg med meg paraplyen og vandret i ca 1 1/2 time. Begynte å gå ganske fort, men au! Fikk innmari vondt nedest i bekkenet og måtte brått sakke ned. Gikk så ganske sakte en stund og økte farten litt etter litt, da gikk det bra og smertene forsvant. Ble litt engstelig, har ikke hatt noen plager med bekkenet i det hele tatt, lurer på om det var et snev av bekkenløsning.. Erfaring noen? Kjenner ikke noe nå da. Og gikk fort over som sagt, bare jeg roet ned tempoet litt. Er så rart å føle seg så "tung" selv om jeg egentlig er ganske spinkel og lett.. :)

Annonse

Jeg har også de siste dagene hatt litt ubehag når jeg går - spesielt hvis jeg setter opp farten. Alt nedentil føles litt ømt og sårt og det er vel også det nå som det virkelig har begynt å vokse. Har et snev av bekkenløsning selv men har merket det helst på kvelden men allerede i flere måneder. Jeg setter meg helst på sykkelen hvis jeg skal trene. Da slipper jeg støt mot bekkenet og trykket nedover i magen og på blæra. Jeg er også lett og spinkel og det er jammen rart å føle seg litt stor og tung og rar!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...