Gå til innhold

Se hit..vær så snill...

Anbefalte innlegg

Jenta mi på 3 mnd legger seg i 20-tiden,men har de siste 4 kveldene våknet etter en time og hylskreket...hun virkelig skriker og ingenting nytter for å roe henne..stryker,synger,bysser,men hun skriker i alt fra en halv time tilto timer...hva er det som skjer?..virker ikke som hun har vondt i magen(for da krøker hun seg)...

uff...det er så grusomt når hun skriker så...,stikker laaangt inni meg. Er blid og fornøyd på dagen, så jeg tror ikke det er noe som plager henne da ihvertfall..stakkars lita..noen som også har erfart dette,eller som har noen teori på hvorfor hun er så lei seg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5868519-se-hitv%C3%A6r-s%C3%A5-snill/
Del på andre sider

Fortsetter under...

HI

Takk for svar :)

Tror ikke hun er for varm,har det ganske kaldt og godt på soverommet...skjer kun at hun våkner en time etter at hun har sovnet..,sovner greit etter nattmaten og resten av natten.

Mulig hun er på tur å få tenner,men burde ikke dette preget henne på dagtid også da? Hun sutter mye på fingrene og slevjer endel, men har forstått at dette er helt normalt i denne alderen. Ikke godt å vite...skal uansett prøve å smøre tannkjøttet hennes - det er absolutt verdt et forsøk!

Er det noen flere som opplever dette eller som har andre teorier....?

Annonse

Har også opplevd dette nå i det siste, men er ikke hver kveld da...og det hjalp når mamma kom og byssa litt...pappa`n holdt visst ikke...har lurt på om det er tenner på vei her for han er mye mer urolig om natta enn han var før, men ser ingen tegn i gommene enda... Har egentlig ingen teorier om hva det kan være utenom tenner...

Snuppa her også var sånn en periode. Vet det er helt forferdelig, men det går over etterhvert. Innimellom så bare skriker de, så bare pass på at hun er tørr, er mett og frisk. Ta henne opp og kos henne og gi henne trygghet. Kjøp eller lag deg et bære-redskap så du ikke belaster deg selv. Se www.tettinntil.com

Høres veldig ut som mine barn var rundt den alderen, både lillegutt som nå er tenåring og lillegull på 9 mnd. Min teori på hva dette er: jeg tror de begynner drømme mer, og kanskje blir redde. Virket ikke helt våkne når de begynte hyl- gråte engang stakkar. Men det gikk over etter et par uker med begge. Har ei jente til som jeg ikke opplevde dette med, men var så ille at jeg husker lillegutt enda det er maaaaaange år siden. litt ekkelt nesten. Håpre det "bare" er det å at det går fort over :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...