Gå til innhold

Hjelp meg!helt utom tema.

Anbefalte innlegg

Jeg har fått høre at en eks av meg(slutt for 4 år siden)skal gifte seg nå veldig snart.Og da begynnte tankene om han å strømme i hodet mitt.Vært på hjemmesiden hans og tittet og gått forbi huset til foreldrene hans og alt....Og her sitter jeg og prøver og bli gravid meg min samboer.

Og tenker litt (for mye)på min eks.

Er dette normalt eller hva?

Når jeg gjorde det slutt var det veldig mye tull i mitt liv og synes vi ikke avsluttet forholdet helt...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5868275-hjelp-meghelt-utom-tema/
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi...savner du han da???

jeg tror d er mye rart som foregår i hodene våres når vi prøver å bli gravide..hvis du ikke har savnet han eller tenkt på han før tror jeg ikke du har noe å bekymre deg for...vel?=)

håper d ordner seg og at du blir gravid =)

Jeg tror det er helt normalt. Som regel tenker ikke vi jenter noe særlig på eksene våres når vi har det fint og alt er bare bra! Men så er det dager vi ikke har det så bra og vi beg å tenke litt mye, kanskje vi til og med er litt hormon syke? Også hører via at eksen vår har det veldig bra..... Å da begynner vi å tenke tilbake osv!!

Det går nok bra, er nok bare en fase :o)

Hei AURORA

Nesten så jeg kjenner meg igjen litt her. Etter at jeg og min samboer begynte å prøve å få barn så har jeg også hatt en del tanker om min eks. (det ble slutt for 4 år siden) Jeg syntes det var veldig ekkelt i starten for jeg drømte om ham noen ganger.(ingen intime drømmer,men han var ofte i drømmene mine) Men jeg har absolutt ingen følelser for eksen min. Problemet mitt tror jeg heller ligger i det at jeg og sambo strever med å få barn. Min eks venter nå sin nr 2. Tidlig i forholdet til meg og min eks så ble jeg også gravid,men vi var veldig unge så valget ble abort. Har også hatt mange tanker om det i ettertid. Men det er vel helt vanlig? Om hvorvidt det er normalt eller ikke å ha tanker om eksen sin på denne måten har jeg ikke peiling på. Men du kan trøste deg med at vi er to. Å tankene/drømmene fosvinner også etterhvert :)

Det var jeg som gjorde det slutt og brukte 1,5år for og komme over han...vet ikke om jeg har følelser for han.Han er jo en helt utrolig mann...hans familie også.De bestesvigers.Men nå er han sammens med den dama som var en av grunnene til at det ble slutt.Uff og meg...ikke helt greit dette.

Kjære Aurora,

Jeg kjenner meg veldig godt igjen!!

Både jeg og eksen min har giftet oss på hver vår side og fått barn, men allikevel så tenker jeg litt innimellom...noe jeg vet at han også gjør.

Men ville ikke hatt noen annen mann eller far til barnet mitt enn den jeg har i dag!!!

Velger å være "anonym" jeg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...