Gå til innhold

Når får man svar på blodprøver (hCG) hos lege?

Anbefalte innlegg

Jeg er en uke på overtid har testet, men den var negativ. Syklusen min er ikke helt "stabil", men den har ikke vært så sen før. Sist jeg var gravid tok det litt tid før det ga utslag. Lurer litt på om jeg skal gå til legen å ta en blodprøve. Er det noen som vet om jeg må bestille time eller kan man bare møte opp å få tatt en blodprøve.Hadde vært trivelig å få vite noe før helga.

Fortsetter under...

Du må bestille time.. Legen vil ikke skrive ut rekvisisjon på blodprøve før han har snakket med deg. Dessuten må du helt sikkert ta en ny urinprøve når du kommer dit.. Litt kjipt, men men.. Tror det tar 2-3 dager.. Kommr an på hvor kjappe de er på laben til å analysere.

Du kan bare ring lege kontorert og bestille time til blodprøve og forklare av det er.Til meg tar det veldig fort og komme inn...men alle plasser er det jo ikke slik.Håper du får en posetiv test får den tid.

dem tar ikke blodprøve bare om du er noen få dager eller en uke over ikm...er du 3 uker eller mer over tar dem blodprøve.

d er egentli svært sjelden dem vil ta blodprøve...kun hvis du har hatt sa, eller er svææært lang tid over ikm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...