Gå til innhold

Dilemma! Trenger hjelp...

Anbefalte innlegg

På lørdag skal jeg i bryllup. Hadde ikm igår. I det bryllupet kommer familien til sambo og familien til de som gifter seg kan dette med fest. Så om jeg er gravid et jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Vil ikke si noe så tidlig, og drikker jeg ikke blir de mistenksomme umiddelbart.

Slik tenker jeg: Om jeg tester på søndag, og bare drikker et glass vin til maten og kanskje et par til kvelds (får bare late som jeg drikker mer)? Skulle ikke det gå bra? Hvis jeg tester nå og er gravid så klarer jeg ikke å drikke noe som helst. I følge terminkalkulator er jeg 4 + 1 dag i dag, om jeg er gravid. Og man deler vel ikke blod før uke 6? Stod det at hjertet også først begynner å slå 19.august.

Hva tror dere? Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5868032-dilemma-trenger-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville absolut tatt testen først ja, sånn at du ikke "ødelegger" festen om det skal vise seg at du ikke er gravid.. og om du er det så fyll opp glasset så folk ser på å så avtaler du med typen at han skal smugdrikke det.. så bare later du som du drikker av det:-)

Annonse

Synes også du bør teste før! Utrolig irriterende og ha latt være når det ikke var grunn til det.. Et glass vin eller to er sikkert ok, men jeg ville holdt det til et minimum! Ellers er det utrolig få som legger merke til at man ikke drikker. Bare ha glasset tiljengelig, og så er det jo vanlig å drikke vann eller farris ved siden av vin (spesielt til mat) så du kan jo drikke det istede? Bytt glass med mannen noen ganger slik at du ikke alltid har samme mengde i glasset, så er det INGEN som vil merke det! Lykke til :)

Jeg ville ha testet før! Om du er gravid, så kan du bare late som du drikker. Jeg hadde ikke klart å drikke på fest hvis jeg visste at jeg var over ikm og ikke hadde testet enda. Har du et glass tilgjengelig, så blir vel resten av gjengen ikke å reagere noe særlig. Tror ikke at de følger med på om du virkelig svelger ned det du har i glasset :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...