kaffeplante Skrevet 9. august 2006 #1 Del Skrevet 9. august 2006 Hei. Er det noen som veit hvor man kan få tidlig UL i Trondheim?Volvat finnes jo ikke her i byen så. En ting til: Er alle legetimene i forbindelse med svangerskapet gratis eller har jeg missforstått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ormeynglet Skrevet 9. august 2006 #2 Del Skrevet 9. august 2006 Heisan! Vet at det er mulig å få tidlig ul på Aleris i Innherredsveien, (kan også gå inn fra kirkegata på møllenberg). Alle legetimene i forbindelse med svangerskapet er gratis ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffeplante Skrevet 9. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 9. august 2006 Hjærtlig takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffeplante Skrevet 9. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 9. august 2006 Foresten veit du hva det koster?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ormeynglet Skrevet 9. august 2006 #5 Del Skrevet 9. august 2006 Nei, har ikke vært der selv, men privat ul ligger vel fra ca 600 - 900, alt etter som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffeplante Skrevet 9. august 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 9. august 2006 Ja får vurdere om jeg klarer og vente til uke 20 da.Det er jo 10 uker til enda.JAnskje ikke så mye de kan se i uke 10-11 uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ormeynglet Skrevet 9. august 2006 #7 Del Skrevet 9. august 2006 Hei! Jeg var på St.Olavs på mandag, var da 10 + 4, og du får jo se bebisen veldig godt da. Armer og ben og bevegelser, helt rart og veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #8 Del Skrevet 10. august 2006 fruktbarhetsklinikken medicus på leuthenhaven har 3d ul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffeplante Skrevet 10. august 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 10. august 2006 De tilbyr kun UL i 2. eller 3.trimester og koster 1200 kr!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå