Gå til innhold

Alkohol i prøvetiden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei og hå.

Jeg har nå drukket vin selv om jeg har begynt prøveperioden.. Tviler på at jeg blir gravid første uken etter slutt på pilla.. Men det blir vel litt mindre med alkohol fremover.. Ikke minst fordi jeg blir så jævlig dårlig av bare litt alkohol om dagen.. Blir kvalm bare jeg ser ei vinflaske..

jeg har drukket En eneste gang i løpet av mine p perioder...og da hadde jeg nettop fått TR, så d var ingen fare.

Sluttet både fordi jeg vil ha større sjangs for å kunne bli gravid, og fordi jeg ikke vil skade barnet om jeg har blitt gravid...vi startet å prøve i begynnelsen av april.

prøver fortvilt å slutte å røyke også, men d er et liv for seg selv...ikke sørlig lett.

alkoholen er lett å holde seg unna, men sambo drikker fortsatt, men ikke så store mengder som han kunne før...åsså røyker han og..men har trappet ned...tror d hadde vært lettere om han også kuttet ut helt...

men jeg har kun hatt meg 4 trekk i dag...=) så nå ska jeg ikke ha no mer..for nå er EL rett om hjørnet, og jeg satser på å bli "knocked up":P denne gangen...vil såååå fortvilt ha en stoooor tjukk mage med baby inni=) *søtt*

Annonse

er jo egentli ingenting i veien for å være AVholds?? man kan ha d like morro uten å drikke! alle andre er så fulle likevel at dm legger ikke merke til om du er edru å danser på bordet=)

er jo egentli ikke unødvendig å holde seg unna alkohol og røyk selv om man ikke er gravid, man får jo bedre helse selv også.

men jada...hvor artig er d ikke å danse på bordet med ei halvtom Jack Daniels 04 00 søndag morgen å schkrååååle???=)

og snart står vi kansje på samme tid av døgnet å skifter blejer..morro=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...