Gå til innhold

Hvordan har dere det i uke 15-16

kjærlighetsbarn i magen

Anbefalte innlegg

Er selv kommet så langt og er fortsatt trøtt....veldig trøtt. Ellers er formen grei. Sliter litt med vond rygg. Har i perioder kynnere, men ikke velig plagsomt. Symfysemål ligger rundt 18-19 cm. Hva har dere hvis dere har målt det i det siste? Har ikke kjent noe liv ennå.

Skriv litt om hvordan du har det rundt denne tiden.

Fortsetter under...

Er i uke 18 og formen er veldig bra! Vondt i ryggen hvis ikke hviler meg nedpå 20 min i løpet av dagen, men ellers er kvalmen og svimmelheten borte!!!!

Mitt symfyse mål er 25 cm. Kjenner ikke at de sparker ennå, men kan kjenne bevegelser i form av noen små fiske bevegelser der inne, men varer nok ikke så lenge nå tenker jeg. De er ca.12cm i fra rumpa og opp, så kommer bena i tillegg så tipper 17-18 cm nå ;)

Alt ser veldig bra ut med jentene i magen ;)

LYkke til videre!!!!

• 2 uker senere...

Formen min er grei nå. Brekker meg kun om morgenen, har kasta opp helt fram til nå. Sommeren har vært trasig. Er 15+5 i dag.

Så nå nyter jeg bedre tider, og venter på de første tegna til liv.

Symfysemål er 20 cm. Ingen problem med ryggen sålangt, og ingen kynnere. Trener forsktig nå, men er usikker på hvor lenge jeg kan drive med aktiv trening.

Gøy med litt mage også :)

Jeg vil tro at du burde roe ned treningen fremover nå..Jeg måtte kutte ut all trening når jeg fant ut at jeg ventet to. Legen min mente at risikoen for abort var for stor. Og når jeg nådde uke 16 ville det bli for tungt for livmoren og sskape så mye press at han frarådet det på det sterkeste. Så spørs det da...om han bare er overforsiktig. Jeg er 31+5 hvertfall, og det har foreløbig i svangerskapet ikke vært noen fare for at jeg skulle føde for tidlig.

Men ellers må man jo bare roe ned etterhvert som man kjenner at man blir sliten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...