Gå til innhold

Blødninger - noen solskinnshistorier ??

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg hører hjemme i første trim., men sniker meg inn med et spm.

Har fått litt blødninger i dag, kun litt - og ingen smerter enda ihvertfall...

Legevakta sa at jeg skulle ta kontakt med fastlegen min i morgen for å bli undersøkt. I morgen virker som en evighet akkurat nå.... Derfor lurer jeg på: Er det noen av dere som nå er i 2. trim. som opplevde det samme, og at det til nå har gått bra ??? Er veldig engstelig.

Fortsetter under...

Jeg hadde blødninger i uke 7. Hadde litt på dagen og kvelden, bare blodtilblandet slim. Dagen etterpå kom det MASSE friskt blod på papiret og i doskåla. Jeg kunne tenke meg at det var gjort og bestilte time for UL. Han såg med en gang han tok gu at blødningen kom ifra livmorhalsen, og at den var lukket. UL viste et lite hjerte som slo.

3 uker senere blødde jeg igjen, og ble sendt på UL. Blødningen kom fra livmorhalsen denne gangen også og babyen sprellet som bare det:)

Er nå 21 uker på vei, og sitter i skrivende stund å kjenner den lille sparke i magen min:)

Du må IKKE lese for mye på 1 tri. Kan jo bli "gal" av mindre!! :-)

Jeg har blødd 4 ganger i løpet av svangerskapet og det går fint. :-) Jeg har vært myyyye stressa og redd pga det. Legger ut linken til "siste historie"

Lykke til! Det går helt sikkert bra! :-)

http://www.barnimagen.com/forum/thread/5783855

Hei,

Jeg hadde også en blødning, i uke 11. Trodde det var abort, men det kom jo bare blod, ikke noe mer. Blødde masse ferskt blod. Var på UL dagen etter og så da en sprell levende baby. Har sjekket det opp siden også. Nå er jeg i uke 18. Gynekolog sa det var morkaken som hadde blødd, men på sist Ul var den heldigvis grodd.

Så alt er bra med meg! Håper det vil gå bra med deg også. Faktisk mange som blør i svangerskapet.

Lykke til.

Hei! Jeg hadde blødninger ca i uke 7. Fikk plutselig SKIKKELIG vondt i magen, klarte ikke å stå eller gå. Tok meg et par ibux og regnet med at dette var mensen (Jeg visste altså ikke at jeg var gravid)!!! Jeg blødde i 2 dager, og plutselig stoppet det. Sa til samboer at dette var rart, for det var liksom ikke det samme som mensen!

Tok en graviditets test, den var positiv, og dro til legen som sendte oss til UL med en gang.

ALT var bra, den lille sprellet som bare det :)

Er nå i uke 21, og alt er HELT topp :)

Tror det ordner seg for deg, som de andre sier her, så er det mange som blør uten at det er farlig!

Moren til venninna mi har blødd seg gjennom alle 4 svangerskapene sine.

LYKKE TIL DA!!

Annonse

Hadde en stor blødning i uke 9+5. Det rant. Ble sendt på sykehuset og der fant de en liten spire med bankende hjerte. Blødde i ca. to uker (litt hver dag). Var til sjekk i uke 10+5 og 12 og er nå kommet til uke 26 i dag!!!! De er ikke helt sikre på hva som forårsaket blødningene, men de kan ikke utelukke at der har vært to! Så en liten lomme med blod på ultralyd i uke 10+5. Så de tror at blødningene stammer fra den. Hadde ingen smerter - bare friskt blod. Lykke til og håper det går bra.

hei

min forste blodning var i uke 11 og da var det bare en liten blodning og samme skjedde i 13, men da jeg var 15 uker pa vei sa kom det en styrt blodning ogsa uka etter og siden har jeg blodd og kommer til a gjore det til morkaka flytter seg lenger da den ligger ned mot livmorapning.

alle gangene vart til ul og det er bare bra med bebyen, men ma ta det med ro ei stund fremmover til blodningene stopper helt.

jeg er i uke 20 na og kjenner masse liv i magen og det er mange grunner for at man far blodninger i svangerskapet.

lykke til videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...